Skip to main content
| Notaka

“Ποιες τεχνολογίες θέλουν οι αγοραστές περισσότερο να δουν σε πρατήρια”.

Σταθμός βενζίνης Tesco

Σχεδόν το ένα τρίτο των βρετανών καταναλωτών θέλουν να δουν υπηρεσίες πληρωμής σε αντλία. Μόνο το 18% των επισκεπτών στην πλατεία αγοράζουν καύσιμα.

 Με τους σταθμούς των πρατηρίων καυσίμων να μειώνονται κατά 35% από το 2000 (και κατά 80% από το 1970), είναι εύκολο να δούμε τον αντίκτυπο που είχαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η κρίση ντίζελ στη βιομηχανία. Ωστόσο, οι πράκτορες εμπορικής ιδιοκτησίας στο SavoyStewart.co.uk επιμένουν ότι το ενδιαφέρον για τα forecourts παραμένει υψηλό με τους επενδυτές.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα forecourts έχουν προσαρμοστεί στο σημερινό κλίμα και έχουν βάλει την ευκολία σε λιανική , επεκτείνοντας τα εμπορεύματά τους πέρα ​​από τις δεξαμενές καυσίμων, αποθηκεύοντας τα ράφια τους με έτοιμα φαγητά και εγκαθιστώντας μηχανήματα που διανέμουν το Starbucks σε κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι παρά το γεγονός ότι μόνο το 18% των καταναλωτών αγοράζουν καύσιμα σε ένα βενζινάδικο, τα forecourts έχουν βρει μια ισχυρή λεωφόρο εσόδων, καθώς το 91% των 8.418 πρατηρίων στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν καταστήματα.

Πρόσφατα στατιστικά στοιχεία αποκαλύπτουν ότι το 23% των αγοραστών εμπορικού καταστήματος είναι εκεί για να αγοράσουν τρόφιμα προς πώληση.

Ποια νέα τεχνολογία θέλουν οι καταναλωτές να δουν σε προαύλια;

Για να βοηθήσουν τους επενδυτές να κατανοήσουν τις επιθυμίες των αγοραστών όταν πρόκειται για μελλοντικές εξελίξεις, το Savoystewart.co.uk έχει ερευνήσει πάνω από 2.000 αγοραστές – ζητώντας τους να δώσουν προτεραιότητα σε ό, τι θέλουν να δουν από τα τοπικά προάστιά τους.

31% Υπηρεσίες πληρωμής με αντλία. 23% πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. 15% Αυτοματοποιημένη / ρομποτική τροφοδοσία. 11% Λιγότερες διανομές βενζίνης υπέρ των ηλεκτρικών σταθμών φόρτισης. 10% Καλύτερα συστήματα πιστότητας. 7% Πιο εξατομικευμένες προσφορές στους πελάτες. 3% Κινητή παράδοση καυσίμου.

Δεν εκπλήσσει ίσως ότι οι καταναλωτές επιδιώκουν να προσφέρουν επιπλέον πλεονεκτήματα από πρατήρια καυσίμων, με σχεδόν το ένα τρίτο να απαιτεί υπηρεσίες πληρωμής με αντλία. Επί του παρόντος, σύμφωνα με τα στοιχεία του acs.org.uk, μόνο το 19% των πρατηρίων προσφέρει την υπηρεσία.

Συνεχίζοντας ένα ψηφιακό θέμα, το 23% των ερωτηθέντων ισχυρίστηκε ότι ήθελε να πληρώσει στα πρατήρια καυσίμων μέσω των κινητών τους τηλεφώνων. Με το 65% των καταστημάτων που προσφέρουν αυτή την υπηρεσία, είναι σαφές ότι ο κλάδος έχει ήδη αρχίσει να αναλαμβάνει αυτή τη ζήτηση.

Ίσως λίγο πιο απροσδόκητο είναι το ενδιαφέρον για την αυτόματη τροφοδοσία. Το 15% των ερωτηθέντων διασκεύασε τη σκέψη της ρομποτικής τροφοδοσίας. Αυτή η τεχνολογία είναι ίσως μια διέξοδος ακόμα, απαιτώντας άφθονες δεξαμενές βενζίνης σε οχήματα – αλλά μια εξαιρετική ιδέα για κρύα πρωινά όπου προτιμάτε να μείνετε στο αυτοκίνητό σας. Περαιτέρω το 3% των καταναλωτών θα ήθελε να παραδοθεί απευθείας στα καύσιμα τους, χωρίς καν να χρειαστεί να επισκεφτούν τον σταθμό, χρησιμοποιώντας κινητή παράδοση καυσίμων.

Άλλοι μελλοντικοί καταναλωτές έχουν δώσει προτεραιότητα στην αύξηση των ηλεκτρικών σταθμών φόρτισης (11%), μια υπηρεσία που διατίθεται σήμερα μόνο σε μόλις 2% των πρατηρίων.

Θέλοντας περισσότερη έκρηξη για το δολάριο τους – 1 στους 10 πάροχους πρατηρίων καυσίμων ζήτησε καλύτερα προγράμματα πιστότητας, καθώς σήμερα μόνο το 21% των προαστίων διαθέτει μια πλατφόρμα μάρκετινγκ για κινητά ή ένα σύστημα πίστης. Επιπλέον, το 7% των ερωτηθέντων επισήμανε την επιθυμία για πιο εξατομικευμένες προσφορές από τους τοπικούς πρατηριούχους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ