Skip to main content
| Notaka

“Καταχωρήσεις επαγγελματικών οχημάτων: + 4,6% εννέα μήνες το 2019. -10,0% το Σεπτέμβριο”.

Καταχωρήσεις επαγγελματικών οχημάτων: + 4,6% εννέα μήνες το 2019.  -10,0% το Σεπτέμβριο

 Βρυξέλλες, 24 Οκτωβρίου 2019 – Το Σεπτέμβριο του 2019, οι εγγραφές επαγγελματικών οχημάτων της ΕΕ μειώθηκαν για πρώτη φορά φέτος (-10,0%), καταλήγοντας σε οκταμήνα διαδοχικής ανάπτυξης.

Σύνολο νέων επαγγελματικών οχημάτων

Τον Σεπτέμβριο του 2019 , οι εγγραφές εμπορικών οχημάτων της ΕΕ μειώθηκαν για πρώτη φορά φέτος (-10,0%), καταλήγοντας στο τέλος σε οκτώ μήνες συνεχούς ανάπτυξης. Η ζήτηση μειώθηκε σε όλα τα τμήματα και σε όλες τις μεγάλες αγορές της ΕΕ, με εξαίρεση την Ιταλία (+ 8,8%) και τη Γαλλία (+ 2,5%). Το Ηνωμένο Βασίλειο – που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει την αβεβαιότητα της Brexit – σημείωσε την ισχυρότερη πτώση τον περασμένο μήνα (-22,0%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (-11,5%) και την Ισπανία (-4,2%).

Εννέα μήνες του έτους , η ζήτηση για νέα επαγγελματικά οχήματα παρέμεινε θετική (+ 4,6%) στην ΕΕ, παρά την πτώση του Σεπτεμβρίου. Με τη διψήφια αύξηση (10,9%) η Γερμανία οδήγησε την αύξηση αυτή, αλλά οι τέσσερις άλλες μεγάλες αγορές σημείωσαν και φέτος θετικά στοιχεία: Γαλλία (+ 6,1%), Ηνωμένο Βασίλειο (+ 5,1%), Ιταλία %) και στην Ισπανία (+ 1,5%).

Νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV) έως 3,5t

Τα αποτελέσματα του Σεπτεμβρίου 2019 παρουσίασαν πτώση κατά 9,4% στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ. Ο κύριος λόγος αυτής της μείωσης είναι ότι οι νέες πωλήσεις φορτηγών αυτοκινήτων υπόκεινται στο καθεστώς δοκιμών εκπομπών WLTP από την 1η Σεπτεμβρίου, ακριβώς ένα χρόνο μετά την εισαγωγή του ελέγχου για όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα, περισσότερες από τις μισές από όλες τις χώρες της ΕΕ σημείωσαν πτώση το Σεπτέμβριο (16 συνολικά), με το Ηνωμένο Βασίλειο (-23,5%) και τη Γερμανία (-11,2%) να καταγράφουν διψήφιες απώλειες τον περασμένο μήνα.

Μέχρι στιγμής, το 2019 , η αγορά νέων φορτηγών στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 4,4% για να φτάσει συνολικά σε 1,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Κάθε μία από τις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ έκανε καλά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους: τη Γερμανία (+ 11,2%), την Ιταλία (+ 6,9%), τη Γαλλία (+ 5,9%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 4,5% 1,9%).

Νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα (HCV) 16 τόνων και άνω

Τον Σεπτέμβριο , οι ταξινομήσεις βαρέων φορτηγών σημείωσαν υποχώρηση σε ετήσια βάση για τρίτο συνεχή μήνα, μειώνοντας κατά 13,8% σε 22.887 μονάδες τον περασμένο μήνα. Πράγματι, όλες οι βασικές αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σημείωσαν χαμηλές αποδόσεις τον περασμένο μήνα, ιδιαίτερα η Ιταλία (-22,9%) και η Γερμανία (-16,3%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2019 , η ζήτηση φορτηγών βαρέων οχημάτων της ΕΕ αυξήθηκε κατά 5,3%, παρά την επιβράδυνση τους τελευταίους τρεις μήνες. Η αύξηση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο Ηνωμένο Βασίλειο (+ 16,0%), Γαλλία (+ 9,2%) και Γερμανία (+ 8,2%). Ταυτόχρονα, οι εγγραφές για τα βαρέα φορτηγά μειώθηκαν στην Ιταλία (-6,7%) και στην Ισπανία (-1,4%).

Νέα μέσα και βαριά επαγγελματικά οχήματα (MHCV) άνω των 3,5t

Τον περασμένο μήνα , η ζήτηση για νέα φορτηγά ήταν χαμηλότερη κατά 13,4% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση από ό, τι τον Σεπτέμβριο του 2018. Όπως και στην περίπτωση του βαρέως φορτίου, όλες οι μεγάλες αγορές της ΕΕ κατέγραψαν τις εγγραφές τον Σεπτέμβριο. Η Ιταλία (-22,7%), η Γερμανία (-12,3%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (-11,3%) σημείωσαν διψήφια πτώση.

Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους , οι εγγραφές φορτηγών στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 5,7%, παρόλο που η ζήτηση ήταν αρνητική κατά το τρίτο τρίμηνο. Το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 13,6%), η Γερμανία (+ 10,6%) και η Γαλλία (+ 8,0%) οδήγησαν στην αύξηση αυτή, ενώ η Ιταλία (-6,4%) και η Ισπανία (-2,0%).

Νέα μέσα και βαρέα λεωφορεία και πούλμαν (MHBC) άνω των 3,5t

Το Σεπτέμβριο του 2019 , οι εγγραφές των λεωφορείων και πούλμαν στην ΕΕ ήταν κατά 6,7% χαμηλότερες από πέρυσι. Η ανάπτυξη στις βασικές αγορές ήταν ανάμεικτη. Μετά από μια πολύ ισχυρή απόδοση τον Αύγουστο, η Ισπανία είδε μια διπλή πτώση (-28,8%) τον περασμένο μήνα. Αντίθετα, οι εγγραφές στη Γαλλία (+ 11,1%) και στην ιταλική (+ 5,6%) αυξήθηκαν το Σεπτέμβριο.

Εννέα μήνες το 2019 , η ζήτηση για νέα λεωφορεία και πούλμαν παρέμεινε θετική (+ 2,9%). Μέχρι στιγμής φέτος, η ανάπτυξη διατηρήθηκε σε μεγάλο βαθμό από την Κεντρική Ευρώπη (+ 17,1%). Όσον αφορά τις μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης, η Γαλλία (+ 2,5%), η Ισπανία (+ 0,7%) και η Γερμανία (+ 0,3%) ήταν οι μόνες χώρες που πέτυχαν μέτρια κέρδη.

acea.be

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ