“Καταχωρήσεις επαγγελματικών οχημάτων: + 3,3% 10 μήνες το 2019. -7,3% τον Οκτώβριο”.

Βρυξέλλες, 26 Νοεμβρίου 2019 – Τον Οκτώβριο του 2019, οι ταξινομήσεις εμπορικών οχημάτων της ΕΕ μειώθηκαν κατά 7,3%, μετά από μείωση κατά 10,0% το Σεπτέμβριο.
Σύνολο νέων επαγγελματικών οχημάτων
Τον Οκτώβριο του 2019 , οι ταξινομήσεις εμπορικών οχημάτων της ΕΕ μειώθηκαν κατά 7,3%, μετά από μείωση κατά 10,0% το Σεπτέμβριο. Η ζήτηση μειώθηκε σε όλα τα τμήματα, αν και η επιβράδυνση των πωλήσεων φορτηγών – που αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 80% της ζήτησης εμπορικών οχημάτων της ΕΕ – είχε σημαντικό αντίκτυπο στα συνολικά αποτελέσματα για τον Οκτώβριο. Με εξαίρεση την Ιταλία (+ 0,7%) και την Ισπανία (+ 0,9%), οι σημαντικότερες αγορές της ΕΕ παρουσίασαν πτώση. Η Γερμανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση τον περασμένο μήνα (-11,4%), ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (-9,3%) και τη Γαλλία (-2,6%).
Δέκα μήνες το χρόνο , η ζήτηση για νέα επαγγελματικά οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση παρέμεινε θετική (+ 3,3%), χάρη στα αποτελέσματα των προηγούμενων μηνών. Κάθε χρόνο, οι πέντε μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ παρουσίασαν κέρδη: τη Γερμανία (+ 8,2%), τη Γαλλία (+ 5,1%), την Ιταλία (+ 4,4%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 3,8%) και την Ισπανία (+ 1,4%) .
Νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV) έως 3,5t
Τον Οκτώβριο , οι ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μειώθηκαν κατά 5,8% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση – η εισαγωγή του WLTP για όλα τα νέα φορτηγά την 1η Σεπτεμβρίου ήταν ο κύριος λόγος για την πτώση αυτή. Ως αποτέλεσμα, οι πέντε μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ – εκτός από την Ιταλία (+ 2,0%) – σημείωσαν απώλειες τον περασμένο μήνα. το Ηνωμένο Βασίλειο (-11,0%) και η Γερμανία (-10,1%) ειδικότερα.
Από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2019 , η αγορά νέων φορτηγών στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 3,4% για να φτάσει σχεδόν 1,8 εκατομμύρια ταξινομημένα οχήματα, παρά τις μειώσεις που σημειώθηκαν τους τελευταίους δύο μήνες. Οι πέντε μεγάλες αγορές σημείωσαν άνοδο κατά τους πρώτους δέκα μήνες του έτους: τη Γερμανία (+ 8,7%), την Ιταλία (+ 6,4%), τη Γαλλία (+ 5,2%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 3,1% ).
Νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα (HCV) 16 τόνων και άνω
Τον περασμένο μήνα , η ζήτηση νέων φορτηγών από την ΕΕ μειώθηκε κατά 15,2%, σημειώνοντας τον τέταρτο συνεχή μήνα των συμβατικών πωλήσεων. Με εξαίρεση την Ισπανία (+ 23,2%), όλες οι μεγάλες αγορές σημείωσαν αρνητικά αποτελέσματα τον Οκτώβριο, κυρίως στη Γαλλία (-19,2%), τη Γερμανία (-15,4%) και την Ιταλία (-12,6%). Σε γενικές γραμμές, υπήρξε έντονη πτώση στις εγγραφές βαρέων φορτηγών σε όλη την περιοχή, με 18 αγορές να βλέπουν διψήφια πτώση.
Μέχρι στιγμής, το 2019 , οι εγγραφές βαρέων φορτηγών στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 2,9%, παρά τις αρνητικές επιδόσεις του τομέα κατά τους τελευταίους τέσσερις μήνες. Η αύξηση αυτή υποστηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό από τα θετικά αποτελέσματα τεσσάρων βασικών αγορών: το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 14,9%), η Γερμανία (+ 5,7%), η Γαλλία (+ 5,6%) και η Ισπανία (+ 2,6%). Ταυτόχρονα, η ζήτηση για βαρέα οχήματα μειώθηκε κατά 7,3% στην Ιταλία.
Νέα μέσα και βαριά επαγγελματικά οχήματα (MHCV) άνω των 3,5t
Τον Οκτώβριο , η ζήτηση της ΕΕ για φορτηγά μειώθηκε (-14,9%) για τέταρτο συνεχή μήνα, ακολουθώντας μια τάση παρόμοια με εκείνη του βαρέως φορτίου. Η Ισπανία (+ 18,0%) ήταν η μόνη σημαντική αγορά που σημείωσε ανάπτυξη τον Οκτώβριο, καθώς οι εγγραφές μειώθηκαν σε όλες τις άλλες βασικές αγορές τον περασμένο μήνα.
Δέκα μήνες το 2019 , οι ταξινομήσεις φορτηγών σημείωσαν ετήσια αύξηση 3,3% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 12,5%), Γερμανία (+ 7,6%), Γαλλία (+ 4,6%) και Ισπανία (+ 1,0%) συνέβαλαν θετικά στο αποτέλεσμα. .
Νέα μέσα και βαριά λεωφορεία και πούλμαν (MHBC) άνω των 3,5t
Τον περασμένο μήνα οι εγγραφές λεωφορείων και πούλμαν σε όλη την ΕΕ ήταν σταθερές (-0,8%) σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2018. Οι πέντε μεγάλες αγορές, ωστόσο, παρουσίασαν μικτά αποτελέσματα. Η Γαλλία παρουσίασε ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη (+ 23,5%), ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 3,8%) και την Ιταλία (+ 3,6%) με πιο μέτρια στοιχεία. Αντίθετα, τόσο η Γερμανία (-12,3%) όσο και η Ισπανία (-2,8%) είδαν τη ζήτηση να υποχωρήσει τον Οκτώβριο.
Από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο , η ζήτηση για νέα λεωφορεία και πούλμαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση παρέμεινε θετική (+ 2,5%). Οι αγορές της Κεντρικής Ευρώπης (+ 12,3% μέχρι τώρα το 2019) συνέβαλαν σε μεγάλο βαθμό στο αποτέλεσμα αυτό, ενώ στη Δυτική Ευρώπη μόνο η Γαλλία (+ 4,2%) και η Ισπανία (+ 0,3%) κατάφεραν να σημειώσουν μέτρια ανάπτυξη.
acea.be
