“Η γερμανική ένωση καυσίμων UNITI θα προωθήσει τα ηλεκτρονικά καύσιμα στην Ευρώπη”.

Η κορυφαία ένωση μικρών και μεσαίων ανεξάρτητων πρατηρίων καυσίμων και μικρών εταιρειών εμπορίας στη Γερμανία, θα ανοίξουν ένα γραφείο στις Βρυξέλλες για να φέρει συνθετικά καύσιμα στη συζήτηση για την ενέργεια.
Η γερμανική ένωση μικρών και μεσαίων πρατηρίων-εταιρειών πετρελαιοειδών, UNITI Bundesverband mittelständischer Mineralölunternehmen eV, αποφάσισε να ανοίξει γραφείο στις Βρυξέλλες προκειμένου να εκπροσωπήσει καλύτερα τα συμφέροντά της στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Η UNITI παρέχει ένα ευρύ φάσμα εμπειρογνωμοσύνης στους τομείς των καυσίμων, λιπαντικών και πετρελαίου θέρμανσης και αντιπροσωπεύει πάνω από 6.200 πρατήρια καυσίμων στη Γερμανία. Κάθε μέρα, περίπου 4,5 εκατομμύρια πελάτες επισκέπτονται ένα πρατήριο καυσίμων των εταιρειών μελών της UNITI.
Ο Elmar Kühn, Διευθύνων Σύμβουλος της UNITI, εξήγησε την απόφαση της ένωσης να μετακομίσει στις Βρυξέλλες.
“Τα συνθετικά υγρά καύσιμα που δεν είναι κλιματικά ουδέτερα παίζουν μόνο μικρό ρόλο στην ενεργειακή πολιτική της ΕΕ. Θέλουμε να εμπλακούμε περισσότερο και να προωθήσουμε το θέμα των ηλεκτρονικών καυσίμων.” Τα επόμενα χρόνια, για παράδειγμα, η αξιολόγηση του ευρωπαϊκού στόλου για το CO2 στόχος μας είναι να επιτύχουμε την αναθεωρημένη οδηγία ώστε να συμπεριλάβουμε τα ηλεκτρονικά καύσιμα που είναι ουδέτερα για το κλίμα ως μέσο για την επίτευξη κλιματικών στόχων “, δήλωσε ο Kühn.
Η UNITI θα εξακολουθήσει επίσης να υποστηρίζει την Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Διανομής Καυσίμων (ECFD) για τους σταθμούς αγοράς καυσίμων και πρατηρίων καυσίμων καθώς και την Ένωση Ευρωπαϊκών Λιπαντικών Βιομηχανιών (UEIL) για τον τομέα των λιπαντικών.
Πιέζοντας τα ηλεκτρονικά καύσιμα στον ευρωπαϊκό χάρτη
Η γερμανική ένωση πιστεύει ότι τα «ηλεκτρονικά καύσιμα» θα είναι οι ενεργειακοί φορείς του μέλλοντος – τα υγρά καύσιμα ουδέτερου άνθρακα που είναι εύκολο να μεταφερθούν, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπάρχουσα υποδομή και να αναμειχθούν με το παραδοσιακό ντίζελ και αμόλυβδη.
Τα ηλεκτρικά καύσιμα παράγονται αποκλειστικά με ανανεώσιμη ενέργεια. Στη διαδικασία, το υδρογόνο παράγεται με ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές (ηλιακή, αιολική κ.λπ.) και στη συνέχεια συνδυάζεται με διοξείδιο του άνθρακα, π.χ. από βιομηχανικά καυσαέρια ή από τον αέρα, για τον σχηματισμό υδρογονανθράκων με μηδενικές καθαρές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου.
Ορισμένα από τα θετικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών καυσίμων είναι το υψηλό επίπεδο ασφάλειας εφοδιασμού, η οικονομική προσιτότητα (μπορεί να παραχθεί σε 1 € ανά λίτρο μεσοπρόθεσμα) και η χρήση του υφιστάμενου στόλου οχημάτων.
Με 237,5 εκατομμύρια οχήματα σε ευρωπαϊκούς δρόμους και 12,5 εκατομμύρια νέες εγγραφές ετησίως, τα ηλεκτρονικά καύσιμα θα μπορούσαν να συμβάλουν στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα χωρίς την ανάγκη για νέο ενεργειακό σύστημα, στόλο οχημάτων και υποδομή τροφοδοσίας.
Από οικονομική άποψη, το e-euels θα εξασφαλίσει 75.000 θέσεις εργασίας στον τομέα της τεχνολογίας κίνησης και θα δημιουργήσει 470.800 νέες θέσεις εργασίας στη Γερμανία, σύμφωνα με την IG Metall 2018.
Με το άνοιγμα ενός γραφείου στις Βρυξέλλες, η UNITI θα ελπίζει ότι θα ενισχύσει την παρουσία συνθετικών καυσίμων στη συζήτηση για την ενεργειακή μετάβαση.
