Skip to main content
| Notaka

16:22 “Η Δανική Κυβέρνηση συμφωνεί να διατηρήσει τη φορολογική απαλλαγή για οχήματα με κυψέλες καυσίμου έως το 2019”.

 Î— Δανική Κυβέρνηση συμφωνεί να διατηρήσει τη φορολογική απαλλαγή για οχήματα με κυψέλες καυσίμου έως το 2019

Η βιομηχανία κυψελών καυσίμων της Δανίας είναι ευχαριστημένη με τον οικισμό των ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCEV) και των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) που έγιναν σήμερα. Η δανική βιομηχανική ένωση, η δανική εταιρική σχέση για το υδρογόνο και τις κυψέλες καυσίμου, επαίνεσε την κυβέρνηση (Venstre) και τα εμπλεκόμενα πολιτικά κόμματα Socialdemokraterne, Dansk Folkeparti και Det Radikale Venstre και εκφράζει την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η φορολογική απαλλαγή για τα FCEV κυμαίνεται τώρα στο 2019.

“Είμαι χαρούμενος που ένας ευρύς συνασπισμός που ασχολείται με τον σημερινό οικισμό αναγνωρίζει τις δυνατότητες που έχουν οι κυψέλες καυσίμου στον τομέα των μεταφορών. Τώρα η βιομηχανία κυψελών καυσίμων μπορεί να συνεχίσει την ανάπτυξη, να επεκτείνει την υποδομή ανεφοδιασμού καυσίμου και να αυξήσει τις εξαγωγές, την τεχνολογία και τις θέσεις εργασίας στη Δανία. Αυτή είναι μια σημαντική μέρα και θα θέλαμε να συγχαρούμε την κυβέρνηση και τα εμπλεκόμενα πολιτικά κόμματα για την πρόβλεψή τους “, λέει ο Tejs Laustsen Jensen, Διευθύνων Σύμβουλος της Δανικής Εταιρικής Σχέσης για τα Υδρογόνα και τις Κυψέλες Καυσίμου .

Μόνο τα τελευταία χρόνια έχουν εισαχθεί στην αγορά τα πραγματικά FCEV που παράγονται με υδρογόνο και ο κίνδυνος πλήρους φόρου ταξινόμησης στα οχήματα το 2016 καθιστούσε την αγορά πιο απρόθυμη και πλησίαζε σε μια πλήρη στάση στις παραγγελίες αυτό το φθινόπωρο. Ένας πλήρης φόρος ταξινόμησης θα είχε θέσει πολλά από τα ήδη επενδυμένα κεφάλαια από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στην υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου και μεθανόλης, με κίνδυνο να αποβεί άκαρπη. Με τον σημερινό οικισμό, η βιομηχανία αναμένει αύξηση και πολλές νέες δανικές θέσεις εργασίας τα επόμενα χρόνια.

“Τώρα μπορούμε να αναπτύξουμε αυτοκίνητα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών στη Δανία και να συνεχίσουμε τις σημαντικές επενδύσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί τα τελευταία δύο χρόνια στους σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου και μεθανόλης, μεταξύ άλλων. Τώρα μπορούμε να ενισχύσουμε την αγορά FCEV και να την προετοιμάσουμε για μια σταδιακή εισαγωγή στο κανονικό φορολογικό σύστημα. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τον διακανονισμό και επαίνουμε όλα τα εμπλεκόμενα πολιτικά κόμματα για την αναγνώριση της ανάγκης φοροαπαλλαγής για μερικά ακόμη χρόνια », λέει ο Tejs Laustsen Jensen.

Δεν είναι μόνο το περιεχόμενο του οικισμού, αλλά και ο αριθμός των εμπλεκομένων μερών που εκτιμά ο Διευθύνων Σύμβουλος των κυψελών καυσίμων.

“Είναι κρίσιμο για τους επενδυτές και τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να έχουν σταθερότητα και να γνωρίζουν τις συνθήκες πλαισίου. Ο ευρύς πολιτικός διακανονισμός του σήμερα δημιουργεί ειρήνη για να εργαστεί στο εσωτερικό της βιομηχανίας. Αυτό θα δημιουργήσει

σημαντικές ιδιωτικές επενδύσεις σε υποδομές και το δανικό ενεργειακό σύστημα γενικά μέσα στα επόμενα χρόνια. Ως εκ τούτου, αναγνωρίζουμε τη σκληρή δουλειά που έκαναν ο Karsten Lauritzen (V), υπουργός φορολογίας και το υπόλοιπο συνασπισμό. Έχουν δει πέρα ​​από τις καθημερινές πυρκαγιές στο Κοινοβούλιο και ασχολούνται με αυτή την ευρεία και ενδεχόμενη διευθέτηση “, καταλήγει ο Tejs Laustsen Jensen.

Η Δανία διαθέτει επτά σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο και 37 FCEV, από τους οποίους δύο από τους σταθμούς και 25 από τα αυτοκίνητα χρηματοδοτούνται μερικώς από την HyFIVE.

Πηγή: HyFive

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ