11:17 “Το Diesel Drops 5.4 ¢ στα $ 3.207”.

Η αμερικανική μέση λιανική τιμή του ντίζελ έπεσε 5,4 σεντς στα 3,207 δολάρια ανά γαλόνι, σύμφωνα με ανακοίνωση της US Energy Information Administration στις 3 Δεκεμβρίου, καθώς οι τιμές του αργού πετρελαίου κυμάνθηκαν αλλά παρέμειναν κάτω από τα 55 δολάρια το βαρέλι.
Η πτώση του ντίζελ σημείωσε την έβδομη συνεχή εβδομαδιαία πτώση της τιμής του κύριου καυσίμου των φορτηγών. Η τιμή έχει μειωθεί κατά 18,7 σεντς κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Ωστόσο, το ντίζελ κοστίζει 28,5 σεντς ανά γαλόνι περισσότερο από ό, τι έκανε πριν από ένα χρόνο, όταν η τιμή ήταν $ 2,922, ανέφερε η ΕΠΕ.
Οι μέσες τιμές του πετρελαίου μειώθηκαν σε όλες τις περιοχές της χώρας, με επικεφαλής τον Midwest, όπου μειώθηκαν 6,8 σεντς στα 3,117 δολάρια ανά γαλόνι.
Εν τω μεταξύ, η μέση εθνική τιμή για την κανονική βενζίνη μειώθηκε κατά 8,8 σεντς στα 2,451 δολάρια ανά γαλόνι, σύμφωνα με την ΕΠΕ. Η μέση τιμή είναι 4,9 λεπτά χαμηλότερη από ό, τι πριν από ένα χρόνο.
Οι μέσες τιμές της βενζίνης μειώθηκαν σε όλες τις περιοχές των ΗΠΑ, πιο έντονα στην περιοχή της ακτής του Κόλπου, όπου μειώθηκαν 9,3 σεντς στα 2,123 δολάρια.
Οι φθηνότερες τιμές για το πετρέλαιο ντίζελ δεν θα εμποδίσουν τις εταιρείες φορτηγών να βελτιώσουν την αποτελεσματική χρήση του καυσίμου με τη χρήση καλύτερων ελαστικών ή την αναβάθμιση σε νεότερα φορτηγά, συμβάλλοντας στη βελτίωση των περιθωρίων κέρδους.

Ένα Kenworth T680 εμφανίζεται στην οθόνη TMC. (John Sommers II για θέματα μεταφοράς)
Ο John Lupusor, πρόεδρος της MC Carrier του Λας Βέγκας, δήλωσε στην Transport Topics ότι η εταιρεία του διέταξε 60 νέα T680 από την Kenworth. Αυτό φέρνει το στόλο του σε 112 φορτηγά, με 22 T680 να παραδοθούν στις αρχές του 2019.
Ο Lupusor είπε ότι τα παλαιότερα μοντέλα στόλου του ήταν κατά μέσο όρο 5,9 mpg, αλλά τα νέα φορτηγά έχουν κατά μέσο όρο 7,8 mpg. Η προσαύξηση καυσίμων της εταιρείας βασίζεται σε προσδοκία 6 mpg. Καλύτερα χιλιόμετρα βάζουν χρήματα στις τσέπες της εταιρείας.
“Η καλύτερη οικονομία καυσίμου στα φορτηγά μας βοηθά να κρατήσουμε τη διαφορά”, δήλωσε ο Lupusor.
Οι παραγωγοί πετρελαίου φάνηκαν πρόθυμοι να βοηθήσουν τους οδηγούς φορτηγών στην προσπάθειά τους για εξοικονόμηση καυσίμων Στις 4 Δεκεμβρίου, οι τιμές του πετρελαίου μειώθηκαν καθώς οι αμφιβολίες αυξήθηκαν σχετικά με τα κυμαινόμενα όρια παραγωγής του ΟΠΕΚ, όλα αυτά ενώ τα αποθέματα πετρελαίου της Αμερικής παρουσίασαν πλεονάσματα, σύμφωνα με το Bloomberg News.
Οι υπάλληλοι του ΟΠΕΚ πρότειναν να διαγραφεί καθημερινά 1 εκατομμύριο βαρέλια ημερησίως από την παραγωγή. Αλλά μετά από μια σαουδική αξιωματούχος φαινόταν να δείξει ότι οι περικοπές δεν θα υλοποιηθούν 4 Δεκεμβρίου, η Intermediate West Texas για παράδοση Ιανουαρίου υποχώρησε 32 σεντς στα 52,63 δολάρια το βαρέλι στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με το Bloomberg News.
Ένας αναλυτής είπε ότι θα μπορούσε να μειωθεί.

Cinquegrana
“Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα αριστερά”, δήλωσε ο Denton Cinquegrana, αναλυτής της Υπηρεσίας Πληρωμών Πετρελαίου.
Οι τιμές της βενζίνης ήταν πάνω από τις εβδομαδιαίες τιμές από ένα χρόνο πριν, όλο το 2018. Αλλά αυτό άλλαξε την περασμένη εβδομάδα, ανέφερε ο Cinquegrana, καθώς οι τιμές έπεσαν ακόμη και κάτω από $ 2 ένα γαλόνι σε 20 κράτη.
Ο Τσινγκέγκρα ανέφερε ότι οι Σαουδάραβες και οι Ρώσοι δεν είναι πιθανό να κάνουν δραστικές περικοπές στην παραγωγή.
“Ο ΟΠΕΚ δεν έχει τη διάθεση να εκπλήξει την αγορά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο”, είπε.
Ένα πιθανό πρόβλημα θα μπορούσε να είναι η προγραμματισμένη απόσυρση του Qatar από τον ΟΠΕΚ το 2019. Το Κατάρ μπλοκάρεται από τη Σαουδική Αραβία και θεωρείται κουρασμένο να οδηγείται από τον αντίπαλό του στον ΟΠΕΚ.
Το μικρό αραβικό έθνος στον Περσικό Κόλπο παράγει μόνο 600.000 βαρέλια πετρελαίου ημερησίως, σύμφωνα με τον ΟΠΕΚ. Αλλά το Κατάρ είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο. Η αναχώρησή του από τον ΟΠΕΚ δεν είναι πιθανό να συγκρατήσει τις τιμές. Ο υπουργός Ενέργειας του Κατάρ, Saad al-Kaabi, δήλωσε σε διάσκεψη ειδήσεων της 3ης Δεκεμβρίου ότι η πολιτική δεν ήταν λόγος για την αναχώρηση και ότι το Κατάρ θα τιμήσει τις δεσμεύσεις του για το πετρέλαιο.
Έτσι για τώρα, το πετρέλαιο επιπλέει με ιστορικά χαμηλό κόστος. Για τους στόλους φορτηγών, μια περαιτέρω μείωση του κόστους ντίζελ θα χρειαστεί χρόνο, καθώς οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου χρειάζονται χρόνο για να επηρεάσουν τους παραγωγούς ντίζελ και κανονικής βενζίνης.
Οι στόλοι είναι έτοιμοι να προφυλαχθούν από τις διακυμάνσεις. Ορισμένοι χρησιμοποιούν κάρτες καυσίμων που διανέμονται από εταιρείες όπως η P-Fleet Inc. Η εταιρεία του Σαν Ντιέγκο έχει προσφέρει κάρτες καυσίμων για 32 χρόνια.
Οι κάρτες κλειδώνουν στους καλύτερους χειρισμούς της βιομηχανίας για να μειώσουν το κόστος και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μεγάλο αριθμό σταθμών. Το P-Fleet επιτρέπει στους πελάτες να βλέπουν τις τρέχουσες τιμές των πετρελαιοειδών online για να εντοπίζουν τις φθηνότερες τοποθεσίες καυσίμων κατά μήκος διαφόρων οδών.
Ο Πρόεδρος της P-Fleet, Τζέικ Ζουάνιχ, δήλωσε ότι το μειωμένο κόστος του πετρελαίου απαιτεί χρόνο για να αντικατοπτρίζεται στο λιανικό ντίζελ.
“Οι χονδρικές τιμές έχουν πέσει γρήγορα”, δήλωσε ο Zuanich στους τομείς των μεταφορών. “Είναι πάντα θετικό για την πελατειακή μας βάση.”
Ο Zuanich δήλωσε ότι πιστεύει ότι η περαιτέρω ανακούφιση για τη βιομηχανία φορτηγών θα πρέπει να διαρκέσει για λίγο. Ακόμα, ο Zuanich σημειώνει τη σχετική μεταβλητότητα των τιμών του πετρελαίου το τελευταίο έτος.
popek.gr / ttnews.com
