Skip to main content
| Notaka

10:14 “Το Κογκρέσο θα πρέπει να αυξήσει τον φόρο επί των καυσίμων για τα έργα υποδομής, συνιστά η νέα έκθεση”.

 Î— ανταλλαγή "Spaghetti Bowl" κοντά στο κέντρο του Λας Βέγκας

Ομοσπονδιακοί υπεύθυνοι για τη χάραξη πολιτικής θα πρέπει να αυξήσουν και να υπολογίσουν τους ομοσπονδιακούς φόρους καυσίμων για να αντιμετωπίσουν τις άμεσες ανάγκες χρηματοδότησης για το τεράστιο δίκτυο έργων υποδομής και διαδρόμων μεταφοράς σε εθνικό επίπεδο, συνέστησαν συγγραφείς μιας έκθεσης εθνικών ακαδημιών επιστημών, μηχανικής και ιατρικής που δημοσιεύθηκε στις 6 Δεκεμβρίου.

Το Κογκρέσο κάλεσε τις Εθνικές Ακαδημίες να συντάξουν την έκθεση ως τρόπο προσδιορισμού των βέλτιστων πρακτικών για την εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης χρηματοδότησης των μεγάλων έργων εισιτηρίων και της ανθεκτικότητας των εθνικών οδών.

“Είναι σαφές ότι τα πρόσθετα κονδύλια χρειάζονται σύντομα και υπάρχουν πραγματικά μόνο δύο επιλογές πρακτικές από την άποψη αυτή. Το ένα είναι τα γενικά κεφάλαια. Το άλλο είναι η αύξηση του φόρου αερίου. Έτσι, αυτή είναι η βραχυπρόθεσμη λύση μας “, δήλωσε ο Norman Augustine, πρόεδρος της επιτροπής που συνέταξε την έκθεση, και ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lockheed Martin Corp.

Ο φόρος του πετρελαίου ντίζελ των 24,4 σεντ ανά γαλόνι και ο φόρος αερίου 18,4 σεντ ανά γαλόνι δεν αυξήθηκαν από το 1993. Το Κογκρέσο υπό τον Δημοκρατικό και Δημοκρατικό έλεγχο απέφυγε να αυξήσει τους φόρους, επιλέγοντας αντ ‘αυτού να σταθεροποιήσει το trust fund με μεταφορές από το ομοσπονδιακό γενικό ταμείο.

Το ομοσπονδιακό Ταμείο Trust Trust βοηθά τα κρατικά τμήματα μεταφορών με προγράμματα κατασκευής και συντήρησης. Υποστηρίζεται από τα έσοδα από τον φόρο επί των καυσίμων και τα τελευταία χρόνια δεν επαρκούσε για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του, οφειλόμενη εν μέρει σε πιο αποδοτικά οχήματα.

Η πρόσφατη αβεβαιότητα χρηματοδότησης σε ομοσπονδιακό επίπεδο οδήγησε τους πολιτικούς διαμορφωτές να εγκρίνουν αυξήσεις των φόρων για τα καύσιμα για να χρηματοδοτήσουν επαρκώς τα δίκτυά τους.

αντλίες καυσίμου πετρελαίου

Ο φόρος πετρελαίου ντίζελ των 24,4 σεντ ανά γαλόνι και ο φόρος αερίου 18,4 σεντ ανά γαλόνι δεν αυξήθηκαν από το 1993. (Thinkstock)

Εκτός από τον φόρο επί των καυσίμων, τα μέλη του Κογκρέσου πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο επέκτασης των τελών διοδίων και ανά μίλι στους αυτοκινητιστές του Διακρατικού Συστήματος Οδικής Κυκλοφορίας, να άρουν την απαγόρευση των διοδίων και των υπαλλήλων των ομοσπονδιακών μεταφορών να αναπτύξουν στρατηγικές βελτίωσης της χωρητικότητας κατά μήκος των εμπορευματικών και των μεταφορικών διαδρόμων στην έκθεση.

Επιπλέον, θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα πολυετές πρόγραμμα ανανέωσης και εκσυγχρονισμού με στόχο την «ανακατασκευή των κατεστραμμένων πεζοδρομίων, συμπεριλαμβανομένων των θεμελίων τους και της υποδομής των γεφυρών». Το πρόγραμμα προτείνει επίσης την αύξηση της ανθεκτικότητας των υποδομών σε σοβαρά καιρικά φαινόμενα, όπως οι πλημμύρες.

Οι ταχύτερες μέθοδοι κατασκευής, τα ανθεκτικά υλικά και τα αυτοματοποιημένα οχήματα έχουν τη δυνατότητα να διευκολύνουν τις αναβαθμίσεις σε ολόκληρο το σύστημα αυτοκινητοδρόμων.

Με τα χρόνια, οι ενδιαφερόμενοι φορείς στον τομέα των μεταφορών έχουν ακούσει την ανησυχία για την ανάγκη αναβάθμισης των οδοστρωμάτων, των σηράγγων και των γεφυρών. Για παράδειγμα, η Αμερικανική Εταιρεία Πολιτικών Μηχανικών εξέδωσε βαθμίδα D + στη συνολική υποδομή της χώρας.

Οι συγγραφείς της έκθεσης των Εθνικών Ακαδημιών ενημέρωσαν τα μέλη του Κογκρέσου για τις συστάσεις τους.

“Το Κογκρέσο πρέπει να προετοιμαστεί για την ανάγκη να χρησιμοποιήσει νέους ομοσπονδιακούς και κρατικούς μηχανισμούς χρηματοδότησης”, ανέφερε η έκθεση.

Εξέφρασαν επίσης την προθυμία τους να συμμετάσχουν σε περαιτέρω συζητήσεις, καθώς οι νομοθέτες προετοιμάζουν το επόμενο νομοσχέδιο έγκρισης. Ο νόμος περί οδικής κυκλοφορίας του νόμου 2015 FAST λήγει σε περίπου δύο χρόνια.

Μετά τις ενδιάμεσες εκλογές, ο Πρόεδρος Donald Trump, οι ηγέτες της Ρεπουμπλικανής Γερουσίας και η επερχόμενη δημοκρατική ηγεσία στο Σώμα εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για τη σύνταξη ενός πακέτου χρηματοδότησης πολυετούς υποδομής.

Ο κ. Peter DeFazio (D-Ore.), Ο επικεφαλής της Επιτροπής Μεταφορών και Υποδομών, δήλωσε στις 5 Δεκεμβρίου ότι σκοπεύει να ολοκληρώσει τη νομοθεσία για την πολιτική υποδομών εντός έξι μηνών, σημειώνοντας ότι η ομάδα του θα συνεργαστεί με τον Λευκό Οίκο και τους ομολόγους του Γερουσία. Τα προηγούμενα χρόνια, ο DeFazio συγκαταλέγεται στους λίγους νομοθέτες για την αύξηση του φόρου καυσίμων.

“Μπορούμε να το πετύχουμε αυτό”, δήλωσε ο DeFazio, αναφερόμενος στην υποδομή. Τόνισε ότι η πολιτική δυναμική δεν μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την πολιτική. “Το [Trump] μπορεί να πάρει κάποια πίστωση, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να πάρει όλη την πίστωση.”

DeFazio

Η νομοθεσία του Σώματος θα βασίζεται σε ομοσπονδιακά δολάρια μέσω των υφιστάμενων λογαριασμών για την εξασφάλιση βιώσιμης χρηματοδότησης, εξηγεί ο DeFazio. Το νομοσχέδιο θα αφιερώσει επίσης κονδύλια για προγράμματα αντοχής και θα ενσωματώνει ένα πιλοτικό πρόγραμμα εθνικού οχήματος που θα διανύσει χιλιόμετρα, παρόμοιο με το ένα στο κράτος καταγωγής του DeFazio.

Οι συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα ενδέχεται να διαδραματίσουν κάποιο ρόλο στο μέτρο. Ο DeFazio πρότεινε: «Υπάρχουν ορισμένα έργα που προσφέρονται σε P3, έργα που μπορούν να δημιουργήσουν έσοδα».

Το 10ετές σχέδιο υποδομής του Trump ύψους 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο θα βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό στον ιδιωτικό τομέα, δεν αναλήφθηκε από το Ρεπουμπλικανικό Κογκρέσο φέτος.

popek.gr  /  ttnews.com

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ