Skip to main content
| Notaka

“Τράπεζικες προμήθειες, ασφαλιστικό και φόροι τσακίζουν τους Πρατηριούχους”.

Αν πραγμαστικά θες να ζήσεις ένα επιχειρηματικό «survivor» δεν έχεις παρά να δημιουργήσεις ένα Πρατήριο Υγρών Καυσίμων. Δεν είναι μόνο όσα τους επιβάλλει συνεχώς κατά ένα περίεργο τρόπο το κράτος σε θέματα ασφαλείας και λειτουργίας – λες και το επάγγελμα δημιουργήθηκε χθες – είναι και το νέο φορολογικό, ασφαλιστικό. Και αν τα δύο τελευταία πλήττουν κυρίως τα πρατήρια που έχουν εταιρική μορφή όπως παράδειγμα,  ένα πρατήριο με τρεις μετόχους πληρώνει 1350 ευρώ ΟΑΕΕ ο έκαστος τον μήνα(!!), οι τραπεζικές προμήθειες από τις κάρτες τους πλήττουν όλους. 

 

Αν πραγμαστικά θες να ζήσεις ένα επιχειρηματικό «survivor» δεν έχεις παρά να δημιουργήσεις ένα Πρατήριο Υγρών Καυσίμων. Δεν είναι μόνο όσα τους επιβάλλει συνεχώς κατά ένα περίεργο τρόπο το κράτος σε θέματα ασφαλείας και λειτουργίας – λες και το επάγγελμα δημιουργήθηκε χθες – είναι και το νέο φορολογικό, ασφαλιστικό. Και αν τα δύο τελευταία πλήττουν κυρίως τα πρατήρια που έχουν εταιρική μορφή όπως παράδειγμα,  ένα πρατήριο με τρεις μετόχους πληρώνει 1350 ευρώ ΟΑΕΕ ο έκαστος τον μήνα(!!), οι τραπεζικές προμήθειες από τις κάρτες τους πλήττουν όλους. 

Οι πρατηριούχοι με δική τους ευθύνη έχουν καταφέρει, γιατί περί κατορθώματος πρόκειται,να δουλεύουν με πάρα πολύ χαμηλά κέρδη μετα οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσα που καλύπτουν την λειτουργία του καταστήματος τους. Αυτό έχει σαν συνέπεια να μην μπορούν να επωμιστούν το κόστος των καρτών από τα POS με τις τράπεζες να τους χρεώνουν μέχρι και 1%.

Οι τράπεζες από την άλλη σε μια πάγια πολιτική τους όπως σε όλα τα προιόντα τους, δεν βλέπουν τους πρατηριούχους  ως μια ενιαία αγορά αλλά τον καθένα ξεχωριστά δημιουργώντας ουσιαστικά και έναν αθέμιτο ανταγωνισμό.

ΠΗΓΗ: http://www.thessalonikipress.gr

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ