Accessibility Tools

Skip to main content
| Notaka

«Πάτησαν το «κουμπί» οι Πρατηριούχοι της Θεσσαλονίκης-Υπόσχονται επικοινωνιακό «Αρμαγεδδών»».

Με μια λιτή ανακοίνωση η ΕΝΒΕΘ (Ένωση Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης) σημειώνει πως οι Πρατηριούχοι παύουν να είναι απλοί θεατές και θα παρεμβαίνουν σε ότι αφορά το κλάδο τους και θα υπερασπίζονται τα συμφέροντα των μελών.

 

Με μια λιτή ανακοίνωση η ΕΝΒΕΘ (Ένωση Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης) σημειώνει πως οι Πρατηριούχοι παύουν να είναι απλοί θεατές και θα παρεμβαίνουν σε ότι αφορά το κλάδο τους και θα υπερασπίζονται τα συμφέροντα των μελών.

Εντύπωση προκαλεί και ο όρος που εισάγουν στην επικοινωνιακή τους πολιτική «Οικογενειακά Πρατήρια»θέλοντας προφανώς να ευαισθητοποιήσουν το καταναλωτικό κοινό ώστε να προτιμούν τα δικά τους Πρατήρια και όχι αυτά των απρόσωπων πολυεθνικών.

Είχαν προηγηθεί τις προηγούμενες ημέρες απαντήσεις της Ένωσης σε δημοσιεύματα τα οποία κατηγορούσαν τους Πρατηριούχους για λαθρεμπόριο.

Διαβάστε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου της ΕΝΒΕΘ:

Η ΕΝΒΕΘ  (Ένωση Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης)  η οποία αντιπροσωπεύει το σύνολο των Οικογενειακών Πρατηρίων του Νομού Θεσσαλονίκης αποφάσισε πλέον να παρεμβαίνει δημόσια σε ότι τουλάχιστον αφορά τον κλάδο, προσπαθώντας να ενημερώνει  τους δημοσιογράφους(όσους  πραγματικά  το επιθυμούν) και να διαφωτίζει το καταναλωτικό κοινό. Σας κάνουμε δε γνωστό, ότι στις βασικές μας αρχές είναι η τήρηση της νομιμότητας από και προς όλους τους εμπλεκόμενους στη διακίνηση των καυσίμων σύμφωνα με τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού.

Από το Γραφείο Τύπου της ΕΝΒΕΘ