Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση για το περιθώριο κέρδους

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1145 τ.Β. η απόφαση 27585/2022 σχετικά με την «περιστολή φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας σε περίοδο κρίσης». Με την απόφαση καθορίζεται η διαδικασία ελέγχου και η επιβολή κυρώσεων των παρ. 4 και 5 του άρθρου 58 του ν. 4818/2021, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του ν. 4903/2022, την κλιμάκωση των προστίμων και άλλα ζητήματα που αφορούν στην εφαρμογή του ιδίου άρθρου 58.

Αναλυτικά η απόφαση:

Άρθρο 1
Διενέργεια ελέγχου για τη διαπίστωση φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας

Για τη διαπίστωση παραβάσεων της παρ. 1 του άρθρου 58 του ν. 4818/2021 (Α’ 124) μπορεί να διενεργείται διοικητικός ή επιτόπου έλεγχος, αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν καταγγελίας, από τα όργανα των αρμοδίων αρχών της παρ. 2 του ιδίου άρθρου δηλαδή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.), και των αρμόδιων υπηρεσιών ελέγχου των Περιφερειών. 

Άρθρο 2
Διαδικασία διοικητικού ελέγχου

1. Οι αρχές της παρ. 2 του άρθρου 58 του ν. 4818/2021 μπορούν να ασκούν τις εξουσίες της παρ. 3 του άρθρου 58 του ν. 4818/2021 με την έκδοση εντολής για την παροχή πληροφοριών και στοιχείων προς τον ελεγχόμενο. Η εντολή εκδίδεται από το αρμόδιο όργανο της αρχής ελέγχου που ορίζεται στο άρθρο 3 της παρούσας.
2. Σε περίπτωση που κατά την κρίση των ελεγκτικών οργάνων παραστεί ανάγκη για επιτόπια παρουσία ελεγκτών στο χώρο του ελεγχόμενου τότε οι αρμόδιες υπηρεσίες συγκροτούν κλιμάκια ελέγχου, αποτελούμενα από δύο (2) τουλάχιστον όργανα, τα οποία φέρουν το έντυπο με τίτλο «ΕΝΤΟΛΗ ΕΛΕΓΧΟΥ», με την οποία βεβαιώνεται η αρμοδιότητά τους να διενεργήσουν τον έλεγχο.
3. Οι ελεγχόμενες οντότητες θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι ο τρόπος τιμολόγησής τους είναι συμβατός με τις διατάξεις του άρθρου 58 του ν. 4818/2021. Για το λόγο αυτό υποχρεούνται να προμηθεύουν ή να πληροφορήσουν τις αρμόδιες αρχές, τουλάχιστον, με τα παρακάτω στοιχεία:- την ποσότητα των αποθεμάτων (πωληθέντων και μη) του υπό έλεγχο προϊόντος κατά την Περίοδο Αναφοράς και την Περίοδο Ελέγχου.- την αξία των ανωτέρω αποθεμάτων του Προϊόντος και στις δύο Περιόδους.- το σύνολο των πωλήσεων σε ποσότητα και αξία του Προϊόντος και στις δύο Περιόδους.- όλα τα παραστατικά στοιχεία που τεκμηριώνουν την ορθότητα των ανωτέρω μεγεθών.Οι αρμόδιες για τον έλεγχο αρχές δύνανται να ζητούν εκτός από τα ανωτέρω και κάθε απαραίτητο κατά την κρίση τους στοιχείο καθώς και να διευκολύνουν τον ελεγχόμενο με τη χορήγηση υποδειγμάτων πινάκων. Σκοπός είναι καθοριστεί το Περιθώριο Μικτού Κέρδους τόσο κατά την Περίοδο Αναφοράς, όσο και κατά την Περίοδο Ελέγχου. Εάν το Περιθώριο Μικτού Κέρδους της Περιόδου Ελέγχου είναι μεγαλύτερο από αυτό της Περιόδου Αναφοράς τότε υφίσταται παράβαση του άρθρου 58 του ν. 4818/2021 και επιβάλλονται οι διοικητικές κυρώσεις ως κατωτέρω.
4. Μετά την επεξεργασία των συλλεχθέντων στοιχείων συντάσσεται ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ με τα τελικά πορίσματα των ελεγκτικών οργάνων και υποβάλλεται στην αντίστοιχη αρμόδια αρχή ελέγχου. Σε περίπτωση που σύμφωνα με το πόρισμα της Έκθεσης Ελέγχου προκύπτει παράβαση του άρθρου 58 του ν. 4818/2021, τότε αντίγραφο της Έκθεσης κοινοποιείται αμελλητί στον ελεγχόμενο με κάθε πρόσφορο μέσο. Ο ελεγχόμενος μπορεί να καταθέσει τις απόψεις του σε προθεσμία πέντε (5) ημερών από την κοινοποίηση σε αυτόν του αντιγράφου του προηγούμενου εδαφίου, προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης της παρ. 2 του άρθρου 6 του ν. 2690/1999 (Α’ 45), περί Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας.
5. Το σύνολο των στοιχείων και συμπερασμάτων της Έκθεσης Ελέγχου και των απόψεων του ελεγχομένου τίθεται στη διάθεση του αρμόδιου οργάνου για την επιβολή της κύρωσης υπό τη μορφή εισηγητικού σημειώματος. Το αρμόδιο όργανο με απόφασή του επιβάλλει τις διοικητικές κυρώσεις του άρθρου 4 της παρούσας.
6. Σε όποιον παρεμποδίζει ή παρακωλύει τον έλεγχο με οποιονδήποτε τρόπο επιβάλλονται οι διοικητικές κυρώσεις της παρ. 5 του άρθρου 58 του ν. 4818/2021, χωρίς να θίγεται η επιβολή ποινικών κυρώσεων.
7. Κατά τη διάρκεια του επιτόπου ελέγχου τα όργανα τις παρ. 1 μπορούν να ασκούν τις εξουσίες της παρ. 3 του άρθρου 58 του ν. 4818/2021 για την ολοκλήρωση του ελέγχου.

Άρθρο 3
Αρμόδια όργανα για την επιβολή προστίμου

1. Αν ο έλεγχος διενεργείται από όργανα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου ή από όργανα της Διυπηρεσιακής Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.), αρμόδιο όργανο για την επιβολή των προστίμων της παρούσας είναι ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
2. Αν ο έλεγχος διενεργείται από όργανα των υπηρεσιών ελέγχου της Περιφέρειας, αρμόδιο όργανο για την επιβολή των προστίμων της παρούσας είναι ο οικείος Περιφερειάρχης.

Άρθρο 4
Κλιμάκωση προστίμων

1. Σε όποιον παραβιάζει την παρ. 1 του άρθρου 58 του ν. 4818/2021 επιβάλλεται πρόστιμο που ισούται με τουλάχιστον το διπλάσιο του Οφέλους Υπέρ του Κανονικού το οποίο ορίζεται στα άρθρα 5 και 6 της παρούσας. Το εν λόγω πρόστιμο δεν μπορεί να είναι μικρότερο των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ και μεγαλύτερο του ενός εκατομμυρίου (1.000.000) ευρώ.
2. Αν η παράβαση της παρ. 1 του άρθρου 58 του ν. 4818/2021 αφορά σε πολύ μικρές ποσότητες προϊόντων, ή ποσότητες ιδιαίτερα χαμηλής αξίας, που διατίθενται προς πώληση ή αν απόκλιση από το ανώτατο επιτρεπτό ποσοστό περιθωρίου μικτού κέρδους δεν ξεπερνά τη μία ποσοστιαία μονάδα, και εφόσον είναι η πρώτη φορά που βεβαιώνεται παράβαση στο συγκεκριμένο ελεγχόμενο, η αρμόδια αρχή ελέγχου μπορεί να απευθύνει σύσταση προς τον ελεγχόμενο με σκοπό την παύση της παράνομης πρακτικής και τη συμμόρφωση εντός ορισμένης αποκλειστικής προθεσμίας, καθώς και την παράλειψη της παράβασης στο μέλλον.

Άρθρο 5
Ορισμός μέγιστου επιτρεπόμενου περιθωρίου μικτού κέρδους

Για τις ανάγκες εφαρμογής της παρούσας ορίζουμε:

1. Τιμή Πώλησης (ΤΠ): η τιμή πώλησης του Προϊόντος ή παροχής της Υπηρεσίας σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο και σε περίπτωση όπου δεν υπάρχει μία τιμή πώλησης, η μέση σταθμική τιμή στην οποία πωλήθηκε το Προϊόν. Η στάθμιση θα γίνεται με βάση τις πωλούμενες ποσότητες.

2. Μέσο Κόστος Πωληθέντων (ΜΚΠ): το μέσο κόστος των πωληθέντων μονάδων του Προϊόντος σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο οριζόμενο ως:

Ως μέθοδος αποτίμησης είναι αυτή που χρησιμοποιείται από την ελεγχόμενη οντότητα κατά την Περίοδο Αναφοράς. Η μέθοδος αποτίμησης δεν μπορεί να είναι διαφορετική κατά τις παρακάτω ημερομηνίες ή περιόδους.

3. Περιθώριο Μικτού Κέρδους Προϊόντος (ΠΜΚ): ο λόγος της διαφοράς της Τιμή Πώλησης από το Μέσο Κόστος Πωληθέντων προς την Τιμή Πώλησης, σύμφωνα με τον τύπο:

 4. Περίοδος Αναφοράς: ο Αύγουστος τους έτους 2021 ή σε περίπτωση που δεν υπήρξε πράξη πώλησης του Προϊόντος ή παροχή Υπηρεσίας από την ελεγχόμενη οντότητα κατά την περίοδο αυτή, το πιο πρόσφατο προ της 1ης.9.2021 χρονικό διάστημα 30 ημερών, που πραγματοποιήθηκαν πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος.

5. Περίοδος Ελέγχου: οποιαδήποτε μεμονωμένη ημερομηνία ή ημερομηνίες ή περίοδος που βρίσκεται εν ισχύ το άρθρο 58 του ν. 4818/2021 και καθορίζεται κατά περίπτωση από τις αρμόδιες αρχές για τη διαπίστωση της παράβασης.

6. Θεωρητική Τιμή Πώλησης (ΘΤΠ): είναι η ανώτερη τιμή του Προϊόντος ή παροχής της Υπηρεσίας που θα έπρεπε να πωλεί η ελεγχόμενη οντότητα κατά την Ημερομηνία ή Περίοδο Ελέγχου προκειμένου να είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του άρθρου 58 του ν. 4818/2021 και καθορίζεται από τον τύπο:

7. Όφελος Υπέρ του Κανονικού (ΟΥΚ): Το γινόμενο της διαφοράς της πραγματικής Τιμής Πώλησης ανά μονάδα Προϊόντος της Περιόδου Ελέγχου από τη Θεωρητική Τιμή Πώλησης επί το σύνολο της ποσότητας των αποθεμάτων του Προϊόντος (πωληθέντων και μη) κατά την Περίοδο Ελέγχου, σύμφωνα με τον τύπο:

8. Εάν το Περιθώριο Μικτού Κέρδους της Περιόδου Αναφοράς είναι αρνητικό, δηλ. η ελεγχόμενη οντότητα λειτουργούσε κατά την περίοδο αυτή με ζημίες από την πώληση του Προϊόντος ή δεν πωλούσε το Προϊόν πριν την 1η.9.2021, τότε ως Περιθώριο Μικτού Κέρδους Περιόδου Αναφοράς λογίζεται το Περιθώριο Μικτού Κέρδους της τελευταίας, προ της 1ης.9.2021, κλεισμένης οικονομικής χρήσης και αφορά το σύνολο των εσόδων της ελεγχόμενης οντότητας που προέρχονται από τις λειτουργικές της δραστηριότητες.

9. Εάν οποιαδήποτε οντότητα που υπάγεται στις διατάξεις της παρούσας και δε λειτουργούσε πριν την 1η.09.2021 (οντότητες που λειτούργησαν μετά την ημερομηνία αυτή) τότε ως Περίοδος Αναφοράς λαμβάνεται ο πρώτος μήνας κατά τον οποίο πραγματοποίησε πωλήσεις των Προϊόντων ή παρείχε τις Υπηρεσίες.

Άρθρο 6
Ορισμός μέγιστης επιτρεπόμενης τιμής πώλησης στον κλάδο συγκεκριμένων καυσίμων

1. Όσοι συμμετέχουν στη διακίνηση και πώληση αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτ., πετρελαίου κίνησης και πετρελαίου θέρμανσης, σε όλα τα στάδια διανομής έως και τον τελικό καταναλωτή ορίζουν τιμή πώλησης (ΤΠ) των ανωτέρω προϊόντων τέτοια, ώστε η διαφορά αυτής από την τιμή διυλιστηρίου (ΤΔ) προηγούμενης ημέρας να μην είναι μεγαλύτερη από την αντίστοιχη διαφορά που ίσχυε κατά την 31/8/2021 και ειδικά για το πετρέλαιο θέρμανσης από την αντίστοιχη διαφορά που ίσχυε κατά την 30/4/2021, που είναι και οι Ημερομηνίες Αναφοράς.

Δηλαδή:

Όπου:

κ: το εκάστοτε υπό έλεγχο καύσιμο
i: οποιαδήποτε ημέρα εφαρμογής της παρούσας
Τιμή πώλησης: η τελική τιμή πώλησης ανά χιλιόλιτρο του καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων, προ ΦΠΑ
Τιμή Διυλιστηρίου: η τιμή διυλιστηρίου ανά χιλιόλιτρο του καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων προ ΦΠΑ, όπως δημοσιεύεται καθημερινά στην ιστοσελίδα http://oil.gge.gov.gr/ και συγκεκριμένα το καύσιμο UNLEADED 95 BIO αντιστοιχεί στην αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτ., το καύσιμο DIESEL AUTO BIO αντιστοιχεί στο πετρέλαιο κίνησης και το καύσιμο HEATING GASOIL αντιστοιχεί στο πετρέλαιο θέρμανσης.

Για το πετρέλαιο θέρμανσης, στον ανωτέρω τύπο, η ημερομηνία «31.8.2021» αντικαθίσταται από την «30.4.2021».

Αν το ελεγχόμενο πρατήριο υγρών καυσίμων, που διαθέτει καύσιμα στον τελικό καταναλωτή, βρίσκεται σε δυσπρόσιτη ή νησιωτική περιοχή η διαφορά «ΤΠ_(κ,31.08.2021)-ΤΔ_(κ,30.08.2021)» προσαυξάνεται κατά 3%. 

2. Για τα προϊόντα του παρόντος η Θεωρητική Τιμή Πώλησης (ΘΤΠ) του προηγούμενου άρθρου καθορίζεται από τον τύπο:

3. Εάν οποιαδήποτε οντότητα που υπάγεται στις διατάξεις του παρόντος άρθρου δεν λειτουργούσε κατά την 31.08.2021 ή κατά περίπτωση την 30/4/2021 (οντότητες που λειτούργησαν μετά τις ημερομηνίες αυτές) τότε ως Ημερομηνία Αναφοράς λαμβάνεται αυτή κατά την οποία πραγματοποίησαν την πρώτη πράξη πώλησης των ανωτέρω προϊόντων. Εάν για οποιοδήποτε λόγο, οι οντότητες που υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος δεν πραγματοποίησαν πράξεις πώλησης κατά τις ημερομηνίες της παρ. 1 τότε ως Ημερομηνία Αναφοράς λαμβάνεται η πιο πρόσφατη, προ της 1ης.09.2021, που πραγματοποίησαν πωλήσεις.
4. Οι διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 5 της παρούσας εφαρμόζονται και για τις περιπτώσεις που εμπίπτουν στις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

Άρθρο 7
Δικαστική προστασία

Κατά της απόφασης επιβολής προστίμου χωρεί προσφυγή ενώπιον των διοικητικών δικαστηρίων, εντός της προθεσμίας της παρ. 1 του άρθρου 66 του ν. 2717/1999 «Κώδικας Διοικητικής Δικονομίας» (Α’ 97).

Άρθρο 8
Είσπραξη προστίμων

1. Οι επιβαλλόμενες κυρώσεις εισπράττονται σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.) και αποδίδονται στον κρατικό προϋπολογισμό (ΚΑΕ 1560989001).

Άρθρο 9
Έναρξη ισχύος

Ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»

ΦΕΚ Β’ 1145/14-03-2022 (δημοσιεύθηκε 15/3/2022)

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews REPSOL Revoil RMM Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies Urals WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ ΡΕΒΟΙΛ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!