Skip to main content
| Notaka

“Ηλεκτροκίνηση και στα πετρελαιοκίνητα S η Audi”.

Για πρώτη φορά η Audi εισάγει τη mild hybrid τεχνολογία σε εκδόσεις πετρελαίου και μάλιστα στις κορυφαίες S TDI.

Το μοτέρ V6 TDI 3.0 lt, με turbo και ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα 48 V (MHEV) και μπαταρία ιόντων λιθίου 10 Ah. Τα πλεονεκτήματα είναι: υψηλή ευελιξία, άμεση ισχύς, μεγάλη δύναμη έλξης, μεγάλη αυτονομία και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Η απόδοση φθάνει στους 349 ίππους (257 kW) στο S6 και το S7 και στους 347 ίππους (255 kW) στα S4, S5 και SQ5, με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 700 Nm από τις 2500 έως τις 3100 σ.α.λ. Η μετάδοσης της κίνησης γίνεται μέσω οκτατάχυτου κιβωτίου tiptronic και στους τέσσερις τροχούς, με τη μόνιμη τετρακίνηση Quattro και ενεργό διαφορικό.

Οσον αφορά την αυτονομία, το sedan S6 φθάνει τα 1.770 χιλιόμετρα, έχοντας μέση κατανάλωση καυσίμου 6,2 λίτρα/ 100 χλμ.

Στα S4 και S5 η ανάρτηση είναι S sport με μεταβλητή βύθισε των αμορτισέρ, σύστημα προσαρμοσμένης αερανάρτησης έχουν τα S6 και S7 και σύστημα ανάρτησης με ειδική ρύθμιση S και μεταβλητό ύψος το SQ5 TDI.

Για την πέδηση, τα φρένα είναι κεραμικά και υπάρχουν μεγάλοι τροχοί μέχρι 21 ίντσες. Σε εξοπλισμό, έχουμε εμπρός ποδιά με μοντέρνο σχεδιασμό με ευρύ στόμιο εισαγωγής αέρα, περσίδες αλουμινίου με διπλό κούμπωμα, μπροστινή λεπίδα αλουμινίου και περίβλημα καθρέπτη, πίσω διαχύτη ειδικά για S και σπορ καθίσματα με δέρμα – αλκαντάρα…

www.sport24.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!