Skip to main content
| Notaka

“Νέες θαλάσσιες οδοί για τα δεξαμενόπλοια προς Ινδία”.

 ÎÎ­ÎµÏ‚ θαλάσσιες οδοί για τα δεξαμενόπλοια προς Ινδία

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Ιράκ αποτέλεσε τον μεγαλύτερο προμηθευτή αργού πετρελαίου της Ινδίας, καλύπτοντας το 1/5 των ενεργειακών αναγκών της χώρας.

Σύμφωνα με το Directorate General of Commercial Intelligence and Statistics της Ινδίας, από τον Απρίλιο του 2018 έως τον Μάρτιο του 2019 υπολογίζεται ότι η Ινδία εισήγαγε 46,61 εκατ. τόνους ιρακινού αργού πετρελαίου, αύξηση κατά 2% σε σχέση με την αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο.

Οι συνολικές εισαγωγές αργού πετρελαίου της Ινδίας ανήλθαν σε 207,3 εκατ. τόνους το οικονομικό έτος 2018/19, αντιπροσωπεύοντας μείωση συγκριτικά με τους 220,4 εκατ. τόνους του προηγούμενου οικονομικού έτους.

Η Σαουδική Αραβία αποτελούσε παραδοσιακά για πολλά χρόνια τον νούμερο 1 προμηθευτή αργού πετρελαίου για την Ινδία. Ωστόσο, εκθρονίστηκε για πρώτη φορά από το Ιράκ το οικονομικό έτος 2017/18.

Κατά τη διάρκεια του 2018/19 η Σαουδική Αραβία εξήγαγε 40,33 εκατ. τόνους αργού πετρελαίου προς την Ινδία, ενώ το Ιράν αποτέλεσε τον τρίτο μεγαλύτερο προμηθευτή αργού πετρελαίου της Ινδίας, εξάγοντας περίπου 23,9 εκατ. τόνους.

Να σημειωθεί ότι το 80% των αναγκών της Ινδίας για αργό πετρέλαιο καλύπτεται από εισαγωγές.

Άλλες χώρες οι οποίες προμήθευσαν την Ινδία με αργό πετρέλαιο κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2018/19 ήταν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με εξαγωγές της τάξης των 17,49 εκατ. τόνων αργού πετρελαίου, η Νιγηρία (16,83 εκατ. τόνους), το Κουβέιτ (10,78 εκατ. τόνους), το Μεξικό (10,28 εκατ. τόνους) και οι ΗΠΑ (6,4 εκατ. τόνους).

naftikachronika.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!