| Notaka

“Υγραέριο κίνησης: Μειώστε 50% το κόστος χρήσης του οχήματός σας”.

 

Με την τιμή της αμόλυβδης να καταγράφει μια ξέφρενη κούρσα τα τελευταία χρόνια τα συστήματα υγραεριοκίνησης αποτελούν μονόδρομο για τους ιδιοκτήτες οχημάτων.

Η δραματική αυτή αύξηση δεν αφορά φυσικά μόνο στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, αλλά και στα μικρότερα, αφού αυτά είναι συνήθως και τα πιο δημοφιλή για την μετακίνηση στην πόλη!
Μοναδική λύση στη μείωση του κόστους χρήσης φαντάζει το υγραέριο κίνησης το οποίο αποδεδειγμένα είναι κατά 50% πιο οικονομικό από την αμόλυβδη και 20% από το πετρέλαιο κίνησης.
Μάλιστα το μικρό κόστος μετατροπής αλλά και το ευρύ δίκτυο διανομής σε όλη την Ελλάδα καθιστά το υγραέριο το ιδανικό εναλλακτικό καύσιμο έναντι των υπολοίπων ακριβότερων επιλογών.
Σύμφωνα με έρευνες σε ένα αυτοκίνητο 1000 ή 1200 κυβικών εκατοστών, η εξοικονόμηση αγγίζει σχεδόν το 48%, γεγονός που μεταφράζεται σε διπλάσιο όφελος από την κίνηση με πετρέλαιο κίνησης!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ

Αν στα παραπάνω συνυπολογίσει κανείς και το γεγονός πως εξαιτίας της αστάθειας που επικρατεί στη Μέση Ανατολή αλλά και της μείωσης της παραγωγής πετρελαίου σε συνδυασμό με την αύξηση της ζήτησης είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τι πρόκειται να συμβεί με τις τιμές των καυσίμων. Πιο αναλυτικά η αμόλυβδη ήδη έχει σκαρφαλώσει στο 1,58 ευρώ το λίτρο ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να αγγίξει το 1,70 ευρώ το λίτρο εκτοξεύοντας το κόστος χρήσης των αυτοκινήτων. Ήδη το πρώτο τρίμηνου του 2019 η αύξηση είναι η μεγαλύτερη από το 2009 μέχρι και σήμερα με αποτέλεσμα τα συστήματα υγραεριοκίνησης να αποτελούν μονόδρομο για όσους θέλουν να μειώσουν το κόστος χρήσης του οχήματός τους. Από την άλλη μεριά τα συστήματα φυσικού αερίου επίσης μειώνουν το κόστος χρήσης στα οχήματα αλλά τα ελάχιστα πρατήρια ανεφοδιασμού αποτελούν το μεγάλο «αγκάθι» για το συγκεκριμένο καύσιμο. Συνεπώς, το καύσιμο με το οποίο θα είσαι κερδισμένος είναι το υγραέριο καθώς ανεξαρτήτου τιμής ανά λίτρο της βενζίνης θα είναι πάντα χαμηλότερο κατά 50%.

Η καύση του υγραερίου δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους του κινητήρα, γεγονός που επιδρά θετικά στη διάρκεια ζωής του (το λάδι λίπανσης της μηχανής μένει σχεδόν ανέπαφο από αλλαγή-σε αλλαγή, διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό τις αρχικές του λιπαντικές ιδιότητες). Επίσης τα οχήματα στα οποία έχουν τοποθετηθεί συστήματα υγραεριοκίνησης παρουσιάζουν μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (κατά 10% σε σύγκριση με την βενζίνη και 5% σε σύγκριση με το πετρέλαιο). Επιπλέον, εκπέμπουν 40% λιγότερα σωματίδια από το πετρέλαιο και 60% λιγότερα οξείδια του αζώτου απ’ ό,τι η βενζίνη ενώ παράγουν 60% λιγότερο μονοξείδιου του άνθρακα σε σύγκριση με την βενζίνη και 90% σε σύγκριση με το πετρέλαιο.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η υγραεριοκίνηση χρησιμοποιείται δεκάδες εκατομμύρια αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν πάνω από 300.000 αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο ενώ ο αριθμός τους συνεχώς αυξάνεται εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και της αύξησης που καταγράφει συνεχώς η τιμή της αμόλυβδης! Τέλος θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε την άμεση απόσβεση που θα έχει ο κάτοχος του οχήματος που θα τοποθετήσει κάποιο σύστημα υγραεριοκίνησης μέσα σε 12 μήνες! Ειδικότερα με βάση τα σημερινά δεδομένα, η μέση τιμή του υγραερίου διαμορφώνεται στα 0,80 ευρώ/λίτρο και της αμόλυβδης στα 1,60 ευρώ/λίτρο. Δηλαδή, το κόστος του υγραερίου είναι περίπου το μισό της βενζίνης.

Εάν κάποιος οδηγός διανύει περίπου 15.000 χλμ. το έτος και το αυτοκίνητο του έχει μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. με υγραέριο, ο οδηγός θα χρειαστεί 883 ευρώ ανά έτος λόγω της αυξημένης κατανάλωσης, ενώ το αντίστοιχο κόστος κίνησης με αμόλυβδη διαμορφώνεται στα 1.159 ευρώ το έτος!

newsauto.gr

 

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews REPSOL Revoil RMM Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies Urals WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ ΡΕΒΟΙΛ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!