| Notaka

13:38 “Η ΕΕ πρέπει να αναλάβει παγκόσμιο προβάδισμα σε συνδεδεμένους και αυτοματοποιημένους τομείς οδήγησης, αυτοκινητοβιομηχανίας και τηλεπικοινωνιών”.

 

Βρυξέλλες, 3 Απριλίου 2019 – Καθώς η Ευρώπη προετοιμάζεται να εκλέξει νέο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και διορίσει νέους Επιτρόπους, η Ευρωπαϊκή Συμμαχία Αυτοκινητοβιομηχανιών και Τηλεπικοινωνιών (EATA) προτρέπει τους διαμορφωτές πολιτικής να εντείνουν τις προσπάθειές τους για να εξασφαλίσουν ότι η ΕΕ θα αναλάβει το παγκόσμιο προβάδισμα αυτοματοποιημένη κινητικότητα.

Καθώς οι παγκόσμιοι φορείς εκτοξεύουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και των μεταφορών, η EATA ζητά να δημιουργηθεί ένα νέο ψηφιακό οικοσύστημα κινητικότητας στην ΕΕ. Τα ασφαλέστερα και καθαρότερα αυτοκίνητα που κινούνται ομαλά στην Ευρώπη, οι πόλεις με λιγότερη συμφόρηση, η αυξημένη παραγωγικότητα στον τομέα της εφοδιαστικής και τα αυτοκατευθυνόμενα οχήματα που διευκολύνουν τη ζωή είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που μπορούμε να περιμένουμε.

Στο πλαίσιο αυτό, η EATA έχει μόλις ξεκινήσει το μανιφέστο της για να επιταχύνει την ανάπτυξη της συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (CAM) στην Ευρώπη. Στο μανιφέστο, τέσσερις βασικές αρχές για τη δημιουργία του σωστού περιβάλλοντος πολιτικής είναι κεντρικές:

  1. Ενίσχυση ενός σαφούς πλαισίου με στόχο την προώθηση των επενδύσεων και της καινοτομίας.
  2. Αποφυγή κατακερματισμού μέσω του συντονισμού των πρωτοβουλιών πολιτικής.
  3. Αναγνωρίστε ότι η τεχνολογική ουδετερότητα είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας.
  4. Επιτάχυνση της συνεργασίας σε παγκόσμια κλίμακα.

Παρομοίως, θα είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικό να διασφαλιστεί ότι η Ευρώπη θα αναπτύξει μια ψηφιακά υποδομή ανταγωνιστική σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία αποτελεί βασικό παράγοντα της CAM.

“Το ρυθμιστικό περιβάλλον σήμερα είναι πολύ διαφορετικό από το παρελθόν, όταν οι πολιτικές αντιμετωπίστηκαν με πιο απομονωμένο τρόπο. Δηλαδή, η αυτοκινητοβιομηχανία από την άποψη της τεχνικής ρύθμισης των προϊόντων και των τηλεπικοινωνιών από την άποψη της εξυπηρέτησης », εξήγησε ο Erik Jonnaert, Πρόεδρος της EATA και Γενικός Γραμματέας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). “Καλούμε την επόμενη Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Κοινοβούλιο να εφαρμόσουν ένα συντονισμένο και συνεκτικό νομικό πλαίσιο για την άρση των εναπομενόντων νομικών και κανονιστικών φραγμών στην CAM”.

Ο Afke Schaart, Αντιπρόεδρος της EATA και Αντιπρόεδρος και Διευθυντής της Ευρώπης στο GSMA (που εκπροσωπεί τους φορείς κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως και το ευρύτερο κινητό οικοσύστημα) πρόσθεσε: «Με το μανιφέστο που παρουσιάζουμε σήμερα, δεν διατυπώνουμε απλώς το κοινό μας όραμα για την ανάπτυξη της συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης οδήγησης στην Ευρώπη. Είναι επίσης μια έκφραση πρωτόγνωρης συνεργασίας μεταξύ των δύο βιομηχανιών με στόχο να φέρουμε το ευρωπαϊκό σύστημα μεταφορών σε υψηλότερο και ασφαλέστερο επίπεδο τα επόμενα χρόνια “.

Η ενσωμάτωση αυτών των αρχών θα είναι ιδιαίτερα σημαντική από κοινωνική άποψη, καθώς η συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη κινητικότητα μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία νέων ευκαιριών ανάπτυξης για την Ευρώπη και να βοηθήσει τη μετάβαση της οικονομίας της ΕΕ σε ένα πιο περιβαλλοντικά βιώσιμο μοντέλο.

Η EATA είναι ένας μοναδικός οργανισμός, καθώς είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πλατφόρμα για να συγκεντρώσει βασικούς συντελεστές από τον τομέα των αυτοκινήτων και των τηλεπικοινωνιών, αποτελούμενος από 32 εταιρείες ως μέλη και έξι ιδρυτικές ενώσεις. Στόχος του είναι να προωθήσει μια οριζόντια, διατομεακή κατανόηση των πολιτικών και ρυθμιστικών παραγόντων για τη CAM.

ΠΟΠΕΚ  /  POPEK.GR

Spyrides ad-blue containers

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas AVINOIL Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil FuelMate Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Greek Mafia Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG LPC Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka sts TEXACO TotalEnergies TotalEnergy twitter Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αττική Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις Γιάννης Θεοτοκάς ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΛΣΤΑΤ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΤΕπ ΕΥΠ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΝΕ-ΓΣΕΕ ΙΟΒΕ Ιλχάν Αχμέτ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κονταξής Δημήτρης Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μεθάνιο Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μητσοτάκης Κυριάκος Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Πέτη Πέρκα Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τζιόλας Χρήστος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος Τσεχία ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χάρης Δούκας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. άδεια έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο ατύχημα βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επενδύσεις επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κακοκαιρία κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο ληστεία λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια ρύποι στάθμη στατιστικά συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνθετικά καύσιμα συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπερκέρδη υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φωτοβολταϊκά φόροι φόρτιση ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!