Skip to main content
| Notaka

13:38 “Η ΕΕ πρέπει να αναλάβει παγκόσμιο προβάδισμα σε συνδεδεμένους και αυτοματοποιημένους τομείς οδήγησης, αυτοκινητοβιομηχανίας και τηλεπικοινωνιών”.

 

Βρυξέλλες, 3 Απριλίου 2019 – Καθώς η Ευρώπη προετοιμάζεται να εκλέξει νέο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και διορίσει νέους Επιτρόπους, η Ευρωπαϊκή Συμμαχία Αυτοκινητοβιομηχανιών και Τηλεπικοινωνιών (EATA) προτρέπει τους διαμορφωτές πολιτικής να εντείνουν τις προσπάθειές τους για να εξασφαλίσουν ότι η ΕΕ θα αναλάβει το παγκόσμιο προβάδισμα αυτοματοποιημένη κινητικότητα.

Καθώς οι παγκόσμιοι φορείς εκτοξεύουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και των μεταφορών, η EATA ζητά να δημιουργηθεί ένα νέο ψηφιακό οικοσύστημα κινητικότητας στην ΕΕ. Τα ασφαλέστερα και καθαρότερα αυτοκίνητα που κινούνται ομαλά στην Ευρώπη, οι πόλεις με λιγότερη συμφόρηση, η αυξημένη παραγωγικότητα στον τομέα της εφοδιαστικής και τα αυτοκατευθυνόμενα οχήματα που διευκολύνουν τη ζωή είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που μπορούμε να περιμένουμε.

Στο πλαίσιο αυτό, η EATA έχει μόλις ξεκινήσει το μανιφέστο της για να επιταχύνει την ανάπτυξη της συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (CAM) στην Ευρώπη. Στο μανιφέστο, τέσσερις βασικές αρχές για τη δημιουργία του σωστού περιβάλλοντος πολιτικής είναι κεντρικές:

  1. Ενίσχυση ενός σαφούς πλαισίου με στόχο την προώθηση των επενδύσεων και της καινοτομίας.
  2. Αποφυγή κατακερματισμού μέσω του συντονισμού των πρωτοβουλιών πολιτικής.
  3. Αναγνωρίστε ότι η τεχνολογική ουδετερότητα είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας.
  4. Επιτάχυνση της συνεργασίας σε παγκόσμια κλίμακα.

Παρομοίως, θα είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικό να διασφαλιστεί ότι η Ευρώπη θα αναπτύξει μια ψηφιακά υποδομή ανταγωνιστική σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία αποτελεί βασικό παράγοντα της CAM.

“Το ρυθμιστικό περιβάλλον σήμερα είναι πολύ διαφορετικό από το παρελθόν, όταν οι πολιτικές αντιμετωπίστηκαν με πιο απομονωμένο τρόπο. Δηλαδή, η αυτοκινητοβιομηχανία από την άποψη της τεχνικής ρύθμισης των προϊόντων και των τηλεπικοινωνιών από την άποψη της εξυπηρέτησης », εξήγησε ο Erik Jonnaert, Πρόεδρος της EATA και Γενικός Γραμματέας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). “Καλούμε την επόμενη Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Κοινοβούλιο να εφαρμόσουν ένα συντονισμένο και συνεκτικό νομικό πλαίσιο για την άρση των εναπομενόντων νομικών και κανονιστικών φραγμών στην CAM”.

Ο Afke Schaart, Αντιπρόεδρος της EATA και Αντιπρόεδρος και Διευθυντής της Ευρώπης στο GSMA (που εκπροσωπεί τους φορείς κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως και το ευρύτερο κινητό οικοσύστημα) πρόσθεσε: «Με το μανιφέστο που παρουσιάζουμε σήμερα, δεν διατυπώνουμε απλώς το κοινό μας όραμα για την ανάπτυξη της συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης οδήγησης στην Ευρώπη. Είναι επίσης μια έκφραση πρωτόγνωρης συνεργασίας μεταξύ των δύο βιομηχανιών με στόχο να φέρουμε το ευρωπαϊκό σύστημα μεταφορών σε υψηλότερο και ασφαλέστερο επίπεδο τα επόμενα χρόνια “.

Η ενσωμάτωση αυτών των αρχών θα είναι ιδιαίτερα σημαντική από κοινωνική άποψη, καθώς η συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη κινητικότητα μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία νέων ευκαιριών ανάπτυξης για την Ευρώπη και να βοηθήσει τη μετάβαση της οικονομίας της ΕΕ σε ένα πιο περιβαλλοντικά βιώσιμο μοντέλο.

Η EATA είναι ένας μοναδικός οργανισμός, καθώς είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πλατφόρμα για να συγκεντρώσει βασικούς συντελεστές από τον τομέα των αυτοκινήτων και των τηλεπικοινωνιών, αποτελούμενος από 32 εταιρείες ως μέλη και έξι ιδρυτικές ενώσεις. Στόχος του είναι να προωθήσει μια οριζόντια, διατομεακή κατανόηση των πολιτικών και ρυθμιστικών παραγόντων για τη CAM.

ΠΟΠΕΚ  /  POPEK.GR

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!