| I |

16:35 “H2 Κινητικότητα ανοίγει άλλους σταθμούς γεμίσματος υδρογόνου στο Leverkusen & Essen, Γερμανία”.

 

  • Η κοινή επιχείρηση H2 MOBILITY θέτει  σε λειτουργία άλλους σταθμούς H  2
  • Τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου μπορούν τώρα να ανεφοδιάζονται στο σταθμό πλήρωσης της Shell στο Karl-Krekeler-Strasse
  • Τεχνολογία συστημάτων από την Air Liquide
  • Πρόγραμμα υποστηριζόμενη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

H2 Κινητικότητα Η Γερμανία και οι μέτοχοί της, η Shell και η Air Liquide έχουν ανοίξει τώρα ένα άλλο  σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου (H  2 ) στο Leverkusen της Γερμανίας. Ένας νέος  σταθμός H  2 τέθηκε σε λειτουργία στο Έσσεν – το ένατο και το δέκατο στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία. 

Τα ηλεκτρικά οχήματα που κινούνται με καύσιμα κινούνται με υδρογόνο. Τα πλεονεκτήματα: χωρίς θόρυβο, χωρίς ρύπους, αλλά με την ίδια χρησιμότητα, την ταχύτητα και την εμβέλεια όπως τα αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες. Τα οχήματα υδρογόνου κυμαίνονται από 500 έως 800 χιλιόμετρα και μπορούν να ανεφοδιαστούν σε τρία λεπτά.

Υπάρχουν επί του παρόντος 62 H  2  σταθμούς πλήρωσης στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένων Κολωνία, Ντύσελντορφ, Mülheim, και Wuppertal. Μονσενγκλάντμπαχ, Άαχεν, Ντόρτμουντ και Ντούισμπουργκ ήδη πλησιάζουν.

Ο νέος   σταθμός H  2 στο Leverkusen χτίστηκε από την Air Liquide. Η θέση του, ο σταθμός φόρτωσης Shell στο Karl-Krekeler-Strasse 2, βρίσκεται κοντά στον κόμβο του αυτοκινητόδρομου Leverkusen, μόλις 500μ. Από τον A3 slip road. Η ηλεκτρονική κινητικότητα με υδρογόνο μειώνει τις   εκπομπές CO  2

Το υδρογόνο προσφέρει έναν τρόπο να επεκταθεί η κλίμακα των καυσίμων που είναι διαθέσιμα στον τομέα των μεταφορών με τρόπο φιλικό προς το κλίμα: οι  εκπομπές CO 2 που προκαλούν ζημίες στο κλίμα  μπορούν να μειωθούν με τη χρήση υδρογόνου που παράγεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Thomas Zengerly, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, η Shell Γερμανία Oil GmbH, λέει: «Το υδρογόνο είναι μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία, και H  2   είναι ένα καύσιμο για καθαρή κινητικότητα.»

Ο Markus Schewitza, Διευθύνων Σύμβουλος της Air Liquide Advanced Technologies GmbH, προσθέτει: “Το υδρογόνο είναι μια από τις καλύτερες λύσεις για την επίτευξη των στόχων της Συμφωνίας των Παρισίων. Έχει τη δυνατότητα να αποικοδομήσει τον τομέα των μεταφορών, μια από τις σημαντικότερες πηγές ρύπανσης στις πόλεις μας. Η Air Liquide είναι υπερήφανη που συνεισφέρει στη δημιουργία της μεγαλύτερης   υποδομής Η  2 στην Ευρώπη, επιτρέποντας έτσι την ανάπτυξη οχημάτων με κυψέλες καυσίμου στη Γερμανία. 

Ο Nikolas Iwan, Διευθύνων Σύμβουλος της H2 MOBILITY Germany GmbH, λέει: “Η Γερμανία βρίσκεται στο δρόμο για να γίνει πρωτοπόρος στην ηλεκτρομαγνητική χρήση με υδρογόνο. Σήμερα κατασκευάζουμε τη ραχοκοκαλιά της υποδομής υδρογόνου με τους πρώτους 100 σταθμούς σε μητροπολιτικές περιοχές καθώς και συνδέοντας τους αρτηριακούς δρόμους και τους αυτοκινητοδρόμους. Οι λεπτομέρειες της επέκτασης καθορίζονται από τη ζήτηση.

Ο σταθμός υδρογόνου στο Leverkusen χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω της κοινής επιχείρησης “Κυψέλες καυσίμου και υδρογόνου 2” (FCH 2 JU) στο σχέδιο H2ME (Hydrogen Mobility Europe).

ΠΟΠΕΚ  /  POPEK.GR

Spyrides ad-blue containers

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 2035 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas AVINOIL Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Eurostat Exxon-Mobil fit for 55 FuelMate Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Greek Mafia Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG LPC Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka sts TEXACO TotalEnergies TotalEnergy twitter Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΠΕ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αττική Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις Γιάννης Θεοτοκάς ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΛΣΤΑΤ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΤΕπ ΕΥΠ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΝΕ-ΓΣΕΕ ΙΟΒΕ Ιλχάν Αχμέτ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καββαθάς Γ. Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κονταξής Δημήτρης Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μεθάνιο Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μητσοτάκης Κυριάκος Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Πέτη Πέρκα Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τζιόλας Χρήστος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος Τσεχία ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χάρης Δούκας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. άδεια έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο ατύχημα βαρέλι βενζίνη βιοκαύσιμα βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επενδύσεις επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κακοκαιρία κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο ληστεία λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια ρύποι στάθμη στατιστικά συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνθετικά καύσιμα συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπερκέρδη υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φωτοβολταϊκά φόροι φόρτιση ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!