| Notaka

08:36 “Απουσίες και ανησυχίες”.

 

Η 89η Διεθνής Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στιγματίστηκε από τη μη συμμετοχή αρκετών εταιρειών και πλέον ο προβληματισμός για το μέλλον του θεσμού είναι έντονος.

Παρά τις προσπάθειες που έκαναν οι διοργανωτές της 89ης Διεθνούς Εκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, δεν κατάφεραν να καλύψουν τα κενά τα οποία δημιουργήθηκαν στο εκθεσιακό κέντρο Palexpo λόγω της απουσίας των αυτοκινητοβιομηχανιών Ford, Hyundai, Volvo, Jaguar, Land Rover, Infiniti, Opel και MINI.

Οπως διαπίστωσα, δημιουργήθηκαν αρνητικές εντυπώσεις στους εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης και στους φίλους των τεσσάρων τροχών για την εικόνα που αντίκρισαν στη φετινή διοργάνωση της πιο φημισμένης έκθεσης αυτοκινήτου του κόσμου. Τη θέση που καταλάμβαναν μέχρι πέρσι οι ισχυρές μάρκες, που έφερναν στη Γενεύη ό,τι καλύτερο είχαν στα εργαστήριά τους, πήραν φέτος τα καφέ, οι μικροί σε δυναμικότητα κατασκευαστές μοντέλων ειδικών προδιαγραφών και τα ιστορικά αυτοκίνητα. Τα πολυτελή περίπτερα, με τα εντυπωσιακά σόου, αντικαταστάθηκαν από κατασκευές περιορισμένου κόστους, χωρίς την υποστήριξη ενεργειών που έχουν στόχο την προσέλκυση των επισκεπτών.

Η Γενεύη πληρώνει την υπερβολική ακρίβεια σε όλους τους τομείς, από την ενοικίαση του χώρου μέχρι τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια. Πλέον, μετά τη φετινή αποτυχία, η άποψη για περιορισμό των ημερών που θα γίνεται η έκθεση -μέχρι τώρα είναι 10 ημέρες- κερδίζει έδαφος. Οι ξενοδόχοι υπολογίζουν ότι έχασαν τουλάχιστον 500 πελάτες, που αντιστοιχούν σε ισάριθμες κρατήσεις στα πανάκριβα ξενοδοχεία τους. Η 89η Διεθνής Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα υποδέχεται τους επισκέπτες μέχρι την Κυριακή 17 Μαρτίου. Ελπίζω του χρόνου να δω όλες τις μάρκες. 

Toyota Supra 

Ελάχιστες μάρκες, όπως η Toyota, έχουν την οικονομική δυνατότητα να υποστηρίξουν αυτή την εποχή που επικρατούν τα SUV και τα σπορ μοντέλα ειδικών προδιαγραφών. Η πέμπτη γενιά του Toyota Supra τράβηξε σαν μαγνήτης τους λάτρεις των διθέσιων αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας υπόσχεται μοναδικό μείγμα ισχύος, ακρίβειας και ευελιξίας, πίσω κίνηση, χαμηλό κέντρο βάρους και βέλτιστη ισορροπία βάρους/ιπποδύναμης. Αναμένεται στην αγορά το καλοκαίρι, με υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα 3.0, ισχύος 340 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 ταχυτήτων. Σε 4,3’’ πιάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Είναι το πιο γρήγορο μοντέλο παραγωγής της Toyota μέχρι σήμερα. Η Toyota Ελλάς δέχεται παραγγελίες. 

Ferrari F8 Tributo

Ο,τι και να κάνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, δεν μπορούν να πλησιάσουν τη φήμη της Ferrari. Πανζουρλισμός και φέτος στο περίπτερο της μοναδικής ιταλικής φίρμας. Αντικείμενο θαυμασμού η καινούργια Ferrari F8 Tributo, το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής με κινητήρα V-8 μέχρι σήμερα, που αντικαθιστά την 488 GTB. Η απόδοση του κινητήρα V8 3.902 κ.εκ. αγγίζει τους 720 ίππους. Μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9’’. 

Pininfarina Battista

Αυτό είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Ιταλία μέχρι σήμερα. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο hypercar πήρε το όνομα του ιδρυτή της Pininfarina, Battista. Φέρει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν την πρωτοφανή ισχύ των 1.900 ίππων! Η άμεση ροπή αγγίζει την εκπληκτική τιμή των 2.300 χλγ. Είναι πιο γρήγορο από ένα αυτοκίνητο της Formula 1. Από στάση σε 100 χλμ./ώρα κάτω από 2’’. Τελική άνω των 350 χλμ./ώρα. Αυτονομία πάνω από 500 χλμ. Αναμένεται στην αγορά το 2020. Πρόκειται να κατασκευαστούν μόνο 150 αυτοκίνητα. Τα 50 που προορίζονται για τις ΗΠΑ έχουν ήδη κρατηθεί από συλλέκτες πανάκριβων αυτοκινήτων. Αλλα 50 θα διατεθούν στην Ευρώπη και ισάριθμα θα εισαχθούν από τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Κοστίζει γύρω στα 2,5 εκατ. δολάρια. 

Skoda Vision iV 

Εντυπωσιακό τετράθυρο crossover με κουπέ στιλ, το οποίο μας προϊδεάζει για τη μορφή ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου της Skoda, που θα κυκλοφορήσει το 2020. Οι συμβατικοί εξωτερικοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες. Στα επόμενα τέσσερα χρόνια, η μάρκα θα επενδύσει περίπου δύο δισ. ευρώ σε εναλλακτικά κινητήρια συστήματα και νέες υπηρεσίες κινητικότητας, ενώ έως το τέλος του 2022 θα λανσάρει περισσότερα από 10 ηλεκτροκίνητα μοντέλα. 

Citroen

Η εμβληματική γαλλική μάρκα φέτος γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της και στη Γενεύη παρουσιάζει όλα τα μοντέλα που συνέβαλαν στην πρωτοφανή εμπορική καριέρα της. Πόλος έλξης το πρωτότυπο Citroen Ami One, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο μοντέλο, το οποίο αποτελεί την πρόταση της μάρκας για τη νέα μορφή κινητικότητας. Εχει δύο θέσεις, δεν απαιτείται δίπλωμα οδήγησης και διανύει 100 χλμ. με μια φόρτιση. Κυρίαρχη θέση έχει και το νέο Citroen C5 Aircross. 

Peugeot 508 Sport Engineered

Αυτό το αυθεντικό γαλλικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων θα ήθελα να έχω στη διάθεσή μου για την εκδρομή της Καθαρής Δευτέρας. Εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα PureTech 200 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων στον εμπρός άξονα και έναν ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων στον πίσω. Εξασφαλίζει θηριώδη μέγιστη ροπή 50,6 χλγμ. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς. Εκπληκτικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα 4,3’’). Και όλα αυτά με εκπομπές CO2 κάτω από 49 γραμ./χλμ (WLTP)!

Kia Imagine

Πού θα φτάσει η Kia; Παρουσίασε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό τετράθυρο μοντέλο της με τεχνολογία από το μέλλον. Σε αντίθεση με το βραβευμένο ηλεκτρικό e-Niro, το οποίο βασίζεται στην υπάρχουσα αρχιτεκτονική του υβριδικού Niro, το Imagine εφοδιάζεται με μία χαμηλά τοποθετημένη μπαταρία που φορτίζεται επαγωγικά και αποτελεί το βασικό στοιχείο ενός συμπαγούς συστήματος μετάδοσης. Το ψηφιακό ταμπλό περιλαμβάνει 21 ανεξάρτητες υπερ-υψηλής ανάλυσης συγχρονισμένες οθόνες. 

Alfa Romeo Tonale

Επιτέλους, η Alfa Romeo μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των μικρομεσαίων υβριδικών plug-in SUV. Το πρωτότυπο που εκτίθεται στη Γενεύη είναι εστιασμένο στον οδηγό και προσφέρει χώρο για 4 επιβάτες. Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3’’, στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η κεντρική οθόνη αφής των 10,25’’ του συστήματος πολυμέσων. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να είναι πάντα σε σύνδεση με την Alfa Romeo, μέσω των νέων εφαρμογών Alfista και Paddock.

real.gr

Spyrides ad-blue containers

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 2035 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas AVINOIL Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Eurostat Exxon-Mobil fit for 55 FuelMate Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Greek Mafia Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG LPC Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka sts TEXACO TotalEnergies TotalEnergy twitter Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΠΕ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αττική Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις Γιάννης Θεοτοκάς ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΛΣΤΑΤ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΤΕπ ΕΥΠ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΝΕ-ΓΣΕΕ ΙΟΒΕ Ιλχάν Αχμέτ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καββαθάς Γ. Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κονταξής Δημήτρης Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μεθάνιο Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μητσοτάκης Κυριάκος Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Πέτη Πέρκα Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τζιόλας Χρήστος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος Τσεχία ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χάρης Δούκας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. άδεια έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο ατύχημα βαρέλι βενζίνη βιοκαύσιμα βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επενδύσεις επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κακοκαιρία κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο ληστεία λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια ρύποι στάθμη στατιστικά συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνθετικά καύσιμα συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπερκέρδη υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φωτοβολταϊκά φόροι φόρτιση ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!