| Notaka |

17:26 “«Πονοκέφαλος» για τις αυτοκινητοβιομηχανίες η κατάρρευση των οχημάτων ντίζελ”.

 «Πονοκέφαλος» για τις αυτοκινητοβιομηχανίες η κατάρρευση των οχημάτων ντίζελ

Η επιτάχυνση της κατάργησης του πετρελαίου ντίζελ, που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες με στόχο την αύξηση της απόδοσης των καυσίμων, υπονομεύει τα σχέδιά τους να πετύχουν τους στόχους για τις εκπομπές CO2 που έχει θέσει η ΕΕ, αλλά και την προσπάθειά τους να αποφύγουν τα βαριά πρόστιμα.

Όπως σημειώνει το Reuters, τα στελέχη που συγκεντρώθηκαν σήμερα στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης δήλωσαν πως έχουν τις εξής δύσκολες

επιλογές: να επανασχεδιάσουν υπάρχοντα οχήματα με τεράστιο κόστος, να περιορίσουν τις πωλήσεις ορισμένων κερδοφόρων μοντέλων. ή να βάλουν σε κίνδυνο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα.

Άλλοι προσκολλώνται στην ελπίδα ότι η εικόνα των τελευταίων Euro 6 diesel μπορεί να αποκατασταθεί.

«Ανησυχώ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Ματίας Μιούλερ σε συνέντευξη στο Reuters.
«Αλλά είναι δική μας δουλειά να λύσουμε αυτά τα προβλήματα», είπε. «Είμαι πεπεισμένος ότι το ντίζελ θα αναβιώσει».

Ωστόσο μια σειρά από δυσοίωνα πρωτοσέλιδα και οι αυξανόμενες πιθανότητες για άμεση απαγόρευση των οχημάτων ντίζελ επηρεάζουν τις πωλήσεις.

Ενώ οι πετρελαιοκινητήρες παράγουν περισσότερο τοξικά οξείδια του αζώτου και σωματίδια σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες, η αποτελεσματικότητά τους εντούτοις έχει συμβάλει στη μείωση των αερίων θερμοκηπίου. Καθώς όμως οι καταναλωτές αποφεύγουν τους πετρελαιοκινητήρες, περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι πιθανότερο να μην πετύχουν τους αυστηρότερους στόχους της ΕΕ σε ό,τι αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που θα τεθούν σε ισχύτο 2020-21.

Οι πωλήσεις των οχημάτων ντίζελ υποχώρησαν κατά 8% στην Ευρώπη το 2017, μειώνοντας το μερίδιο αγοράς στο 44% από 55% το 2011. Συνεπεία τούτου οι εκπομπές CO2 των νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν στη Βρετανία για πρώτη φορά σε 17 χρόνια.

Στη Γερμανία οι πωλήσεις ντιζελοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν ακόμα 19% τον περασμένο μήνα και κατά 24% στη Βρετανία, καθώς οι ανησυχίες για μείωση της αξίας των μεταχειρισμένων θα οδηγούσαν στην κατάρρευση των ντίζελ.

ΠΗΓΗ: inewsgr.com

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ADR ANT1 BP Brent covid-19 interlock MOTOR OIL myData OPEC Saudi Arabian Oil Company self-test SHELL TEXACO ΑΑΔΕ Αναφορά Ασμάτογλου Γιώργος Βουλή ΓΣΕΒΕΕ Γενική Συνέλευση Γεωργιάδης Άδωνις Διοικητικό Συμβούλιο Δρακακάκης Γιάννης ΕΚΟ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπή Ανταγωνισμού ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΙΟΒΕ Κατρίνης Μανώλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κρήτη Κώτσος Ευάγγελος ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μελίδης Σπύρος Μεταφορικό Ισοδύναμο Ξυδάκης Ηρακλής ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδοπούλου Έλλη Παπαζήσης Γιάννης Ρωσία ΣΑΠΕΚ Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σύστημα Εισροών - Εκροών Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία ΦΠΑ αδειοδότηση ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απεργία αργό πετρέλαιο βενζίνη βυτιοφόρα δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος επιδοτήσεις επικουρικό ηλεκτροκίνηση καύσιμα κλιματική αλλαγή λαθρεμπόριο μελέτες μητρώα περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πλυντήρια πρατήρια πρόστιμα πρόσωπα συναντήσεις τέλη ταξινομήσεις τελωνείο υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!