| Notaka

11:53 Γ. Ρούσσος: Ποια είναι τα φετινά σχέδια της Revoil”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της γνωστής εταιρείας «ανοίγει τα χαρτιά του» στο Euro2day.gr. Πώς βλέπει την αγορά εμπορίας πετρελαιοειδών, ποιοι οι στόχοι της εισηγμένης για τη φετινή χρονιά και σε ποια μέτωπα είναι ανοιχτή για συνεργασίες.

 Γ. Ρούσσος: Ποια είναι τα φετινά σχέδια της Revoil

O διευθύνων σύμβουλος της REVOIL κ. Γεώργιος Ρούσσος «ανοίγει τα χαρτιά του» στο Euro2day.gr, μετά τις δύο σημαντικές κινήσεις στις οποίες προχώρησε η εταιρεία το 2017 (αποχώρηση από το ναυτιλιακό κλάδο και πώληση των εγκαταστάσεων της Καβάλας).

«Οι κινήσεις αυτές έχουν προσδώσει δυναμική για σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων της εισηγμένης στο άμεσο μέλλον» υποστηρίζει ο κ. Ρούσσος, συμπληρώνοντας πως «υπάρχει αισιοδοξία για τη φετινή χρονιά, ενώ σε ό,τι αφορά τον όγκο πωλούμενων ποσοτήτων στόχος είναι να αυξηθεί γύρω στο 5%».

Ο CEO της REVOIL εκφράζει τη συγκρατημένη αισιοδοξία του για ζήτηση υψηλότερη από την περυσινή, ενώ σε ότι αφορά την εταιρεία του διευκρινίζει πως δεν πωλείται, αλλά είναι ευπρόσδεκτες εμπορικές συνεργασίες σε τομείς που κάνει τα πρώτα της βήματα, όπως με την ενασχόληση της με το φυσικό αέριο μετά και τις σχετικές άδειες εμπορίας που έχει αποκτήσει.

Κύριε Ρούσσο, πώς εξελίχθηκε η ζήτηση στην αγορά πετρελαιοειδών το 2017; Πόσο ακριβής είναι η εκτίμηση ότι ο ανταγωνισμός οξύνθηκε περαιτέρω και ότι ορισμένες εταιρείες του κλάδου αντιμετωπίζουν ζήτημα βιωσιμότητας, σε μακροπρόθεσμη τουλάχιστον βάση;

Η αγορά το 2017 στο σύνολό της κινήθηκε οριακά χαμηλότερα σε σύγκριση με το 2016, με τις βενζίνες να καταγράφουν απώλειες κοντά στο 3%, το πετρέλαιο θέρμανσης στο 2% ενώ το πετρέλαιο κίνησης κινήθηκε ανοδικά στο 1%. Ο ανταγωνισμός συνέχισε και το 2017 να είναι πολύ έντονος καθώς η «πίτα» της αγοράς λόγω της κρίσης όλα αυτά τα χρόνια έχει μικρύνει κατά 40%, τα σημεία πώλησης είναι λιγότερα και τα περιθώρια κέρδους ιδιαιτέρως συμπιεσμένα. Οι εταιρίες εμπορίας πετρελαιοειδών διαμορφώνουν το επιχειρηματικό τους πλάνο στις δύσκολες αυτές συνθήκες με κάποιες να τα καταφέρνουν καλύτερα από άλλες.

Για το 2018 επικρατεί κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας για θετικό ΑΕΠ και για νέα αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού. Είστε αισιόδοξος ότι αυτά θα απεικονιστούν ως ένα βαθμό στην αγορά εμπορίου πετρελαιοειδών;

Σίγουρα, σε ένα βαθμό νέα αύξηση του τουρισμού θα απεικονισθεί στην αγορά εμπορίας πετρελαιοειδών με άνοδο της κατανάλωσης κυρίως στα νησιά και σε λοιπούς τουριστικούς προορισμούς. Στο βαθμό που το θετικό ΑΕΠ επηρεάσει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης για καύσιμα, είμαι αισιόδοξος ότι το 2018 θα είναι μία καλύτερη χρονιά από την περσινή.

Πώς εξελίχθηκε το 2017 ο αριθμός των πρατηρίων στην Ελλάδα; Πιστεύετε ότι η τάση συρρίκνωσης των τελευταίων ετών θα συνεχιστεί και στο μέλλον;

Η συρρίκνωση που έχει συντελεστεί τα χρόνια της κρίσης στον αριθμό των πρατηρίων είναι μεγάλη με την εκτίμηση το 2017 να λειτουργούν περίπου 5.400 σημεία πώλησης, ενώ προ κρίσης ο αριθμός ήταν γύρω στις 8.500. Η τάση συρρίκνωσης στο μέλλον εκτιμώ ότι δεν θα συνεχισθεί καθώς τα πρατήρια που συνεχίζουν να λειτουργούν έχουν προσαρμοσθεί στην ισχύουσα νομοθεσία και στις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, ενώ οι επικείμενες νομοθετικές αλλαγές εκτιμώ θα επιφέρουν μόνο μικρή περαιτέρω μείωση του αριθμού πρατηρίων κοντά στο 3%.

Το 2017 ήταν έτος σημαντικών αλλαγών για την REVOIL (αποχώρηση από τον ναυτιλιακό κλάδο, πώληση εγκαταστάσεων στην Καβάλα). Πώς βρήκε την Εταιρεία του τέλος του 2017;

Το 2017 η εταιρία προχώρησε σε δύο στρατηγικής σημασίας κινήσεις που της έχουν προσδώσει δυναμική για σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων της στο άμεσο μέλλον. Η πρώτη κίνηση αφορά την πώληση της θυγατρικής ΑΡΙΣΤΟΝ και την οριστική απαλλαγή της εταιρίας από τη ζημιογόνο δραστηριότητα της ναυτιλίας. Kαι η δεύτερη την πώληση της εγκατάστασης της Καβάλας στη Motor OilΜΟΗ -0,10% που συνέβαλε στην κεφαλαιακή ενίσχυση και στην αύξηση της ρευστότητας της εταιρίας που μεσοπρόθεσμα θα βοηθήσουν στη περαιτέρω αποκλιμάκωση της REVOIL από τις δανειακές της υποχρεώσεις. Η εταιρία στο τέλος του 2017 σε ότι αφορά τον όγκο πωλήσεων κινήθηκε κοντά στα επίπεδα της αγοράς, ενώ το μερίδιο διαμορφώθηκε στο 10%.

Ποιοι είναι οι φετινοί στόχοι της REVOIL σε ότι αφορά τον όγκο των εργασιών και τον αριθμό των συνεργαζόμενων πρατηρίων; Πόσο αισιόδοξος είστε;

Οι φετινοί στόχοι επικεντρώνονται στην επέκταση του δικτύου πρατηρίων με 35 νέα σημεία πώλησης με τα σήματα της εταιρείας σε κομβικά σημεία εντός κυκλοφοριακών αρτηριών και μεγάλων πόλεων. Πρατήρια με προοπτικές μεγάλων καταναλώσεων και σημαντικών περιθωρίων κερδοφορίας. Επίσης η εταιρία θα προωθήσει στρατηγικά την γκάμα ενισχυμένων καυσίμων της “revolution”, ενώ θα λανσάρει και νέα προϊόντα διευρύνοντας τις επιλογές προς τους καταναλωτές που επισκέπτονται το δίκτυό της. Υπάρχει αισιοδοξία για τη φετινή χρονιά, ενώ σε ότι αφορά τον όγκο πωλούμενων ποσοτήτων στόχος είναι να αυξηθεί γύρω στο 5%.

Εδώ και πολλά χρόνια, κυκλοφορούν κατά καιρούς σενάρια που θέλουν ξένους επενδυτές να ζητούν να εξαγοράσουν ή έστω να πάρουν ένα μεγάλο ποσοστό στην REVOIL. Ποια είναι η θέση της διοίκησης;

Δεν είναι στις προθέσεις της Διοίκησης της εταιρείας η πώλησή της. Οι εμπορικές συνεργασίες που θα οδηγήσουν την εταιρεία σε περαιτέρω ανάπτυξη είναι ευπρόσδεκτες και κυρίως σε τομείς που η εταιρεία κάνει τα πρώτα της βήματα, όπως με την ενασχόληση της με το φυσικό αέριο μετά και τις σχετικές άδειες εμπορίας που έχει αποκτήσει.

Στέφανος Kοτζαμάνηςkotzamanis@euro2day.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!