| Notaka

12:35 Πειράματα σε ανθρώπους από ερευνητικό οργανισμό της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας”.

 

Πειράματα σε ανθρώπους, τα οποία φαίνεται να περιελάμβαναν στην εισπνοή διοξείδιο του αζώτου – τοξικό αέριο που περιέχεται στις εκπομπές των εξατμίσεων αυτοκινήτων– είχε παραγγείλει ερευνητικός οργανισμός ο οποίος χρηματοδοτείτο από γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Όπως αποκαλύπτει σε σχετικό της δημοσίευμα η εφημερίδα Stuttgarter Zeitung τα πειράματα έγιναν στο πλαίσιο έρευνας που είχε παραγγείλει ο Ευρωπαϊκός Όμιλος Έρευνας για το Περιβάλλον και την Υγεία στον Τομέα των Μεταφορών (EUGT).

Το πρακτορείο ειδήσεων Reuters τονίζει ότι δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει άμεσα τα στοιχεία αυτής της έρευνας καθώς δεν ήταν διαθέσιμος κάποιος εκπρόσωπος του EUGT –που έκλεισε πέρυσι– για να σχολιάσει το δημοσίευμα.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με το γερμανικό δημοσίευμα ο όμιλος αυτός χρηματοδοτείτο από τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες Volkswagen, Daimler και BMW.

Ο σκοπός και τα αποτελέσματα των πειραμάτων δεν έχουν αποσαφηνιστεί.

Όμως οι αποκαλύψεις για πειράματα σε ανθρώπους καταγράφονται την ώρα που η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με απαγορεύσεις της εισόδου των αυτοκινήτων με ντιζελοκινητήρες, που εκπέμπουν τοξικά αέρια, στα κέντρα πόλεων σε όλον τον κόσμο, μετά τις αποκαλύψεις το 2015 σχετικά με το γεγονός ότι η VW είχε εφοδιάσει τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητά της με ειδικό –παράνομο– λογισμικό για να εμφανίζονται πολύ χαμηλότερες οι εκπομπές τοξικών αερίων των εξατμίσεων ντιζελοκινητήρων όταν υποβάλλονταν σε ελέγχους από εποπτικούς φορείς.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Stuttgarter Zeitung, περίπου 25 νεαροί εισέπνευσαν διοξείδιο του αζώτου, σε δοσολογίες που ποίκιλαν, για πολύωρες περιόδους. Το πείραμα είχε διεξαχθεί σε ένα ινστιτούτο που ανήκει στο Πανεπιστήμιο του Άαχεν, στη Γερμανία.

Οι συνέπειες της εισπνοής του διοξειδίου του αζώτου στους οργανισμούς των νεαρών ανθρώπων δεν είχαν διασαφηνιστεί όταν δημοσιεύθηκε η μελέτη στο πλαίσιο της οποίας έγινε το συγκεκριμένο πείραμα, το 2016, σύμφωνα με τη Stuttgarter Zeitung.

Η Daimler την Κυριακή καταδίκασε τη μελέτη αυτή.

Ο ίδιος ερευνητικός οργανισμός είχε παραγγείλει άλλη μια έρευνα που προκαλεί σάλο. Στο πλαίσιο αυτής της τελευταίας, πίθηκοι αναγκάζονταν να εισπνέουν τοξικά αέρια που εκλύονταν από την εξάτμιση ενός αυτοκινήτου Φολκσβάγκεν εφοδιασμένου με το παράνομο λογισμικό.

«Μας προκαλούν φρίκη η έκταση και η εφαρμογή αυτών των ερευνών. Καταδικάζουμε τα πειράματα με τον πιο έντονο τρόπο. Παρότι η Daimler δεν είχε καμιά επιρροή στον σχεδιασμό της έρευνας, αρχίσαμε μια ευρεία έρευνα για το ζήτημα», ανέφερε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στην ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα την Κυριακή.

Η εφημερίδα The New York Times ανέφερε, σε ρεπορτάζ της για τη δεύτερη επιστημονική έρευνα, ότι τα πειράματα στους πιθήκους έγιναν το 2014. Η BMW, η Daimler και η VW καταδίκασαν τα πειράματα για τις επιπτώσεις των εκπομπών αερίων των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων σε πιθήκους.

Σύμφωνα με τους Τάιμς, ο EUGT είχε παραγγείλει τη μελέτη για να υπερασπιστεί τη χρήση του πετρελαίου ντίζελ στους κινητήρες αυτοκινήτων, μετά την καταγγελία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας ότι οι εκπομπές των αερίων από τις εξατμίσεις αυτών των κινητήρων είναι καρκινογόνες.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas AVINOIL Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG LPC Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις Γιάννης Θεοτοκάς ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΛΣΤΑΤ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κονταξής Δημήτρης Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τζιόλας Χρήστος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!