| Notaka |

08:43 “Πετρελαιοκηλίδες Συνολικής Εκτασης 109 Τετραγωνικών Χιλιομέτρων Σχηματίστηκαν στο Σημείο Βύθισης του Ιρανικού Δεξαμενόπλοιου”.

 

Δύο πετρελαιοκηλίδες συνολικής έκτασης 109 τετραγωνικών χιλιομέτρων σχηματίστηκαν στο σημείο όπου βυθίστηκε το ιρανικό δεξαμενόπλοιο, στην Ανατολική Θάλασσα της Κίνας, όπως ανακοίνωσε αργά χθες, Τρίτη, το Πεκίνο.

Οι κινεζικές λιμενικές αρχές επιχειρούν στην περιοχή, προκειμένου να αποτιμήσουν τη ζημιά για το περιβάλλον. Δορυφορικές εικόνες κατέγραψαν μια πετρελαιοκηλίδα 69 τετραγωνικών χιλιομέτρων και μια δεύτερη, που καλύπτει μια επιφάνεια 40 τετραγωνικών χιλιομέτρων, αλλά με αισθητά χαμηλότερη πυκνότητα, σύμφωνα με την κρατική υπηρεσία ωκεανών της Κίνας.

Το δεξαμενόπλοιο Sanchi βυθίστηκε την Κυριακή. Επρόκειτο για τη χειρότερη ναυτική καταστροφή του είδους εδώ και δεκαετίες, που ήγειρε έντονες ανησυχίες για τη βλάβη στο θαλάσσιο οικοσύστημα.

Το πλήρωμα του σκάφους, 30 ναυτικοί από το Ιράν και δύο από το Μπανγκλαντές, πιστεύεται ότι χάθηκε αύτανδρο.

Σύμφωνα με την κρατική υπηρεσία ωκεανών της Κίνας, σκάφη του λιμενικού συνέλεξαν 31 δείγματα από τη θαλάσσια περιοχή, που περιέχουν μεγάλη συγκέντρωση αργού, που ξεπερνά τα επιτρεπόμενα όρια ως προς την ποιότητα του θαλασσινού νερού.

Μονάδες απορρύπανσης και ειδικοί συνεχίζουν να παρακολουθούν την κατάσταση στην περιοχή του ναυαγίου για να εξακριβώσουν τον όγκο και την κατεύθυνση που παίρνουν οι ποσότητες του καυσίμου που διέρρευσαν και να εκτιμήσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Το δεξαμενόπλοιο έπλεε για μία εβδομάδα ακυβέρνητο και φλεγόμενο, αφού συγκρούστηκε με το κινεζικό φορτηγό πλοίο CF Crystal την 6η Ιανουαρίου. Οι ισχυροί άνεμοι το έσπρωξαν μακριά από τις ακτές της Κίνας, όπου σημειώθηκε η σύγκρουση, στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) της Ιαπωνίας.

Το πλοίο, που μετέφερε 136.000 τόνους –ή περίπου ένα εκατομμύριο βαρέλια– πολύ ελαφρού και εύφλεκτου αργού πετρελαίου, βυθίστηκε αφού αλλεπάλληλες εκρήξεις εξασθένισαν το κύτος του.

Την Τρίτη το υπουργείο Περιβάλλοντος της Ιαπωνίας διαβεβαίωσε ότι δε θεωρεί πως υπάρχει μεγάλος κίνδυνος η πετρελαιοκηλίδα να φθάσει στις ακτές των ιαπωνικών νησιών.

ΠΗΓΗ: Energia.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ADR ANT1 BP Brent covid-19 interlock MOTOR OIL myData OPEC Saudi Arabian Oil Company self-test SHELL TEXACO ΑΑΔΕ Αναφορά Ασμάτογλου Γιώργος Βουλή ΓΣΕΒΕΕ Γενική Συνέλευση Γεωργιάδης Άδωνις Διοικητικό Συμβούλιο Δρακακάκης Γιάννης ΕΚΟ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπή Ανταγωνισμού ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΙΟΒΕ Κατρίνης Μανώλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κρήτη Κώτσος Ευάγγελος ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μελίδης Σπύρος Μεταφορικό Ισοδύναμο Ξυδάκης Ηρακλής ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδοπούλου Έλλη Παπαζήσης Γιάννης Ρωσία ΣΑΠΕΚ Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σύστημα Εισροών - Εκροών Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία ΦΠΑ αδειοδότηση ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απεργία αργό πετρέλαιο βενζίνη βυτιοφόρα δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος επιδοτήσεις επικουρικό ηλεκτροκίνηση καύσιμα κλιματική αλλαγή λαθρεμπόριο μελέτες μητρώα περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πλυντήρια πρατήρια πρόστιμα πρόσωπα συναντήσεις τέλη ταξινομήσεις τελωνείο υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!