| Notaka

“Λύση στον τεράστιο αριθμό πετρελαιοκίνητων επαγγελματικών αυτοκινήτων αναζητά η ΕΕ”.

Πετρέλαιο παράλληλα με ηλεκτρική ενέργεια, φωτογραφία: AP Images

 

Το πετρέλαιο είναι το σημαντικότερο καύσιμο για την κίνηση των επαγγελματικών αυτοκινήτων, των ελαφριών φορτηγών, των φορτηγών και των λεωφορείων.

Μάλιστα σε ποσοστό άνω του 90% ο επαγγελματικός στόλος σ’ όλη την Ευρώπη κινείται αποκλειστικά με αυτή την μορφή καυσίμου.

Επόμενο βήμα των αρμόδιων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι να δοθεί οικολογική λύση στην κίνηση αυτών των οχημάτων, διερευνώντας τις δυνατότητες των επιλογών του κινητήρα, ώστε να εκπέμπει λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Σε πρόσφατη εκδήλωση που διοργάνωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) γι’ αυτό το συγκεκριμένο θέμα διατυπώθηκε η αναγκαιότητα εναλλακτικών μορφών κίνησης για αυτή την κατηγορία, όπως η χρησιμοποίηση συμβατικών κινητήρων που θα κινούνται με πετρέλαιο ή βενζίνη που θα λειτουργούν με βιοκαύσιμα, φυσικό αέριο και υδρογόνο, καθώς και με ηλεκτρικές και υβριδικές ηλεκτρικές τεχνολογίες.

Η ηλεκτρική τεχνολογία ουσιαστικά δεν μπορεί αποκλειστικά να χρησιμοποιηθεί στα φορτηγά και λεωφορεία που διανύουν εκατοντάδες χιλιόμετρα, τη στιγμή που ένας επαγγελματίας οδηγός εκτός από τις μεγάλες αποστάσεις πιέζεται χρονικά ως προς την ώρα παράδοσης των φορτίων.
Ωστόσο υπάρχει η δυνατότητα παράλληλης χρησιμοποίησης κατά τη διάρκεια της πολύωρης στάσης, αρκεί στο σημείο να υπάρχει η ανάλογη υποδομή με ισχυρό σύστημα φόρτισης.

 

Ωστόσο ο επαγγελματίας οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί πετρέλαιο με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε και την πιθανότητα χρησιμοποίησης συμπιεσμένου ή υγροποιημένου καυσίμου φυσικού αερίου, όπως γίνεται ήδη με επιτυχία στην Αθήνα και σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις.
Για να προτιμηθεί αυτή η επιλογή από τους επαγγελματίες οδηγούς θα πρέπει να υπάρξει ένα καλό δίκτυο ανεφοδιασμού σε όλες τις πόλεις της Ευρώπης.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες, εκφράστηκε η άποψη ότι για να λειτουργήσουν όλα αυτά θα πρέπει να δοθεί ένα ισχυρό οικονομικό κίνητρο στους ιδιοκτήτες, καθώς το κέρδος είναι πρώτο μέλημα κάθε εταιρείας.
Την άποψη ότι πρέπει να αλλάξουν οι πολιτικές φορολόγησης, τα κίνητρα και οι δημόσιες συμβάσεις που μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία για την τόνωση των πωλήσεων οχημάτων εναλλακτικής ισχύος, ενστερνίστηκαν πολλοί παρευρισκόμενοι. Όπως συνόψισε ο γενικός γραμματέας της ACEA, Ερικ Τζόναερτ «οι διαφορετικές ανάγκες μεταφοράς απαιτούν διαφορετικές λύσεις μεταφοράς».

Με τις κατάλληλες συνθήκες η ACEA πιστεύει ότι η αγορά θα πάει σύντομα προς στα εναλλακτικά κινούμενα επαγγελματικά οχήματα, ιδιαίτερα για την κίνηση στα αστικά κέντρα των πόλεων.
Ο πρόεδρος της Volvo Bus Corporation και πρόεδρος της επιτροπής λεωφορείων της ACEA, Χάκαν Αγκενβάλ δήλωσε: «Η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσει έναν από τους σημαντικότερους τρόπους προώθησης στις αστικές συγκοινωνίες, αλλά όχι μόνο».
Αξιολογώντας τη σημερινή λειτουργία των επαγγελματικών οχημάτων επισημάνθηκε ότι έχουν γίνει μεγάλα βήματα ανάπτυξης και ότι η τεχνολογία του πετρελαίου κίνησης το τελευταίο χρονικό διάστημα επιτρέπει την εκπομπή χαμηλών ρύπων, κυρίως όσον αφορά το διοξείδιο του άνθρακα.
 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: Λύση στον τεράστιο αριθμό πετρελαιοκίνητων επαγγελματικών αυτοκινήτων αναζητά η ΕΕ | iefimerida.gr 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!