Skip to main content
| Notaka

“DRIVE THRU-Ένα πρατήριο, όπως θα έπρεπε να είναι τα πρατήρια”.

Το Caffeine Roastery Superfoods είναι ένα Brand Coffe take away που ξεκίνησε από την Ξάνθη και με την μέθοδο του «Νίτσε» μάρκετινγκ επεκτείνεται στην Βόρεια Ελλάδα. Αυτή την στιγμή λειτουργούν τέσσερα καταστήματα με δύο από αυτά να βρίσκονται στην Ξάνθη, ένα στην Κομοτηνή και σε λίγες ημέρες στην Καβάλα.

 

Το Caffeine Roastery Superfoods είναι ένα Brand Coffe take away που ξεκίνησε από την Ξάνθη και με την μέθοδο του «Νίτσε» μάρκετινγκ επεκτείνεται στην Βόρεια Ελλάδα. Αυτή την στιγμή λειτουργούν τέσσερα καταστήματα με δύο από αυτά να βρίσκονται στην Ξάνθη, ένα στην Κομοτηνή και σε λίγες ημέρες στην Καβάλα.

Η επιτυχία της επιχείρησης βρίσκεται σε έναν σημαντικό παράγοντα, στην σχέση της επιχείρισης-προσωπικού με τους πελάτες. Το προσωπικό του κάθε καταστήματος επιλέγεται με προσοχή, εκπαιδεύεται με την ίδια προσοχή και τέλος συνεχίζει να εκπαιδεύεται. 

Πρόσφατα οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης άνοιξαν το δεύτερο κατάστημα στην Ξάνθη το οποίο βρίσκεται στον ίδιο χώρο με πρατήριο. Δεν είχαν καμιά σχέση με το αντικείμενο, το πρατήριο δηλαδή, και το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να ρωτήσουν, να κάνουν σφουγγάρι το μυαλό τους, να μάθουν και να προσαρμόσουν όλες αυτές τις πληροφορίες στην κουλτούρα τους και συνέχεια να τις εφαρμόσουν συνολικά στο χώρο που δημιούργησαν.

Από την πρώτη στιγμή διαπίστωσαν άμεσα στο πρόβλημα που υπάρχει στα πρατήρια, ότι σε εταιρείες και πρατηριούχους ο πελάτης δεν είναι επίκεντρο. Διαπίστωσαν ότι υπάρχει μεγάλο κενό ανάμεσα στην αντλία και το κατάστημα, τους υπαλλήλους που δουλεύουν στην αντλία δηλαδή.

Παρόλο που οι υπάλληλοι εκπαιδεύτηκαν σε πρατήριο της συνεργαζόμενης εταιρείας, οι ίδιοι υπάλληλοι πέρασαν μια δεύτερη εκπαίδευση στο κατάστημα του καφέ, και δεν τους έμαθαν να κάνουν καφέ, τους έμαθαν να είναι ΠΑΝΤΑ θετικοί με τους πελάτες. 

Το δεύτερο που έκαναν ήταν να μην ακολουθήσουν την κακή πρακτική των πρατηριούχων με το θέμα των τιμών. Σε μια πόλη που πρόσφατα που η πιο επώνυμη branda πρατηρίου (shell) πουλούσε 1,38,9 με την μέση τιμή στην Ελλάδα να είναι 1.52, αυτοί πήγαν την τιμή στο 1,45,7 με σήμα ΕΛΙΝ διπλασιάζοντας μάλιστα τα νούμερα στις πωλήσεις.

Δεν χρειάστηκε να κάνουν κάτι μαγικό, έκαναν αυτό που έχει ο καταναλωτής ανάγκη από ένα πρατήριο

  • κάλυψη αναγκών
  • φιλική και ευγενική (όχι δουλική) εξυπηρέτηση
  • ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
  • και τέλος επικοινωνία πελάτη – καταστήματος με κύριο εργαλείο το διαδίκτυο

Η εταιρεία μας Green Apple Web Marketing Consultants ανέλαβε αυτή την επικοινωνία και την σχέση ανάμεσα στο κατάστημα και τον πελάτη, αλλά κυρίως, να μετατρέψει τους πελάτες του Caffeine Roaster Superfoods σε πελάτες του Drive Thru (έτσι ονομάζεται ο χώρος που βρίσκονται το πρατήριο ΕΛΙΝ και το Caffeine Roastery Superfoods)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!