| Notaka |

“Bloomberg: Η βενζίνη φθάνει στο σημείο ανατροπής της – Ο ρόλος των ηλεκτρικών οχημάτων”.

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να εκτοπίσουν περισσότερα από 290.000 βαρέλια βενζίνης και ντίζελ ημερησίως.

 Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να καταστρέψουν τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων σύντομα, αλλά θα τη διαταράξουν.
Αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε μια δεκαετία, όταν οι Ηλεκτρικοί Αυτοκινητόδρομοι θα αρχίσουν να θέτουν την ετήσια αύξηση της ζήτησης βενζίνης σε παρακμή, σημειώνει το Bloomberg. 
Οι σκεπτικιστές υποστηρίζουν ότι τα εμπόδια στη μαζική άνοδο των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ανυπέρβλητα και ότι ο πρόσφατος ενθουσιασμός μεταξύ των υποστηρικτών της νέας τεχνολογίας – μεταξύ των οποίων και ορισμένων ευρωπαϊκών κυβερνήσεων – είναι άστοχος. 
Το υψηλό κόστος ιδιοκτησίας, η περιορισμένη εμβέλεια, η έλλειψη υποδομών ανεφοδιασμού είναι μεταξύ των πολλών μειονεκτημάτων που θα περιορίσουν την υιοθέτησή τους. 
Επίσης, είναι αμφίβολο, σημειώνει ο συντάκτης του άρθρου, ότι η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ή της Γαλλίας θα απαγορεύσει την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2040. Πιθανότατα θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της Volvο, που θα προσφέρει μόνο υβριδικούς ή πλήρως ηλεκτρικούς κινητήρες σε κάθε νέο μοντέλο από το 2019. 

O στόλος των ηλεκτρικών οχημάτων “εκτοπίζει” τα καύσιμα 

Ωστόσο, ο στόλος των ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως πρόκειται να “εκτοπίσει” περίπου 100.000 βαρέλια καυσίμων οδικών μεταφορών σε ημρήσια βάση για φέτος σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα από την Bloomberg New Energy Finance. 
Αναμένουν ότι ο όγκος αυτός θα αυξηθεί στα 155.000 βαρέλια την επόμενη χρονιά, το οποίο βέβαια είναι μικρό σε σύγκριση με την παγκόσμια κατανάλωση βενζίνης. 
Ο αναπτυσσόμενος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων, όμως, θα κάνει αργότερα αισθητή την παρουσία του.
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να εκτοπίσουν περισσότερα από 290.000 βαρέλια βενζίνης και ντίζελ ημερησίως, σύμφωνα με το BNEF. 
Και μέχρι το 2025 θα μπορούσαν να προκαλέσουν μείωση της ζήτησης.

www.worldenergynews.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ADR ANT1 BP Brent covid-19 interlock MOTOR OIL myData OPEC Saudi Arabian Oil Company self-test SHELL TEXACO ΑΑΔΕ Αναφορά Ασμάτογλου Γιώργος Βουλή ΓΣΕΒΕΕ Γενική Συνέλευση Γεωργιάδης Άδωνις Διοικητικό Συμβούλιο Δρακακάκης Γιάννης ΕΚΟ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπή Ανταγωνισμού ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΙΟΒΕ Κατρίνης Μανώλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κρήτη Κώτσος Ευάγγελος ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μελίδης Σπύρος Μεταφορικό Ισοδύναμο Ξυδάκης Ηρακλής ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδοπούλου Έλλη Παπαζήσης Γιάννης Ρωσία ΣΑΠΕΚ Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σύστημα Εισροών - Εκροών Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία ΦΠΑ αδειοδότηση ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απεργία αργό πετρέλαιο βενζίνη βυτιοφόρα δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος επιδοτήσεις επικουρικό ηλεκτροκίνηση καύσιμα κλιματική αλλαγή λαθρεμπόριο μελέτες μητρώα περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πλυντήρια πρατήρια πρόστιμα πρόσωπα συναντήσεις τέλη ταξινομήσεις τελωνείο υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!