| Notaka |

“Προβλήματα με τα POS”.

Χρειάζεται να προσέχουμε ιδιαιτέρως στις χρεώσεις με τα POS. Διαβάστε τι έγινε με την χρέωση κάρτας μέσω POS, σε Πρατήριο Καυσίμων στην Κέρκυρα, όπως μας έγραψε ο συνάδελφος κ. Αντώνης Σάκκος. 

Δεν θα έγραφα αν δεν ήταν η πολλοστή φορά που συνέβη το περιστατικό στην επιχείρησή μου.
Κτυπήσαμε στην κάρτα ενός πελάτη 20€ σε συναλλαγή με POS. Μετά από λίγο με παίρνει ο πελάτης τηλέφωνο, λέγοντάς μου ότι έχουμε κάνει διπλή συναλλαγή (δηλ. κτυπήθηκαν τα 20€ δύο φορές!!!). Αμέσως έλεγξα τις συναλλαγές μου και είδα ότι δεν έχει γίνει διπλή συναλλαγή. Αυτομάτως έστειλα πακέτο στην Τράπεζα και παράλληλα παρακάλεσα τον πελάτη μου να προσέλθει και πάλι επί του καταστήματός μου. Οπως κι έγινε.
Ο πελάτης είχε λάβει 2 γραπτά μηνύματα για δύο συναλλαγές ξεχωριστές, από την πλευρά μου φυσικά υπέδειξα το πακέτο αποδεικνύοντας ότι η επιχείρησή μου έλαβε μία φορά τα χρήματα από την Τράπεζα και όχι δύο. Κρίναμε σωστό να καλέσουμε την εξυπηρέτηση πελατών της Τράπεζας της οποίας είχε εκδοθεί η κάρτα του πελάτη. Η απάντηση της τηλεφωνήτριας προς τον πελάτη ήταν ότι όντως είχε χρεωθεί 2 φορές. Θεώρησα απαράδεκτη αυτή την πράξη και μιλώντας στην τηλεφωνήτρια της είπα ότι εγώ δεν έχω λάβει την χρέωση του πελάτη, παρά μόνο μία και αποδεικνύεται από το πακέτο. Μου δήλωσε ανεύθυνη για το συμβάν και με παρέπεμψε στην cart link που διαχειρίζεται τις συναλλαγές.
Περιμένοντας περίπου μισή ώρα να απαντήσουν και φυσικά έχοντας αποχωρήσει ο πελάτης απογοητευμένος από την επιχείρησή μου, η cart link απάντησε λέγοντάς μας ότι το όλο λάθος έχει να κάνει με τον αντιλογισμό των καρτών και ότι εκ παραδρομής χρεώθηκε δύο φορές. Δυστυχώς παρόμοια συμβάν έχουν προκληθεί πάρα πολλές φορές. 
Ερώτημα δικό μου: γιατί πάντα τα λάθη πρέπει να γίνονται εις βάρος των πελατών και των επιχειρήσεων και ποτέ εις βάρος των Τραπεζών;;;;;;;
Ποια είναι η εικόνα η δικιά μου και της επιχείρησής μου απέναντι στον πελάτη μου (αν και αποκαταστάθηκε μετά το τηλ. το λάθος) και ποια είναι η ηθική αποκατάσταση του ονόματός μου;;;
Γιατί οι Τράπεζες θα πρέπει να τις έχουμε πάντα στο απυρόβλητο και να θεωρούμε ότι τα λάθη τους δεν έχουν δόλο και σκοπιμότητα;;;;
Ποιος είναι ο έλεγχος του κράτους στην ασυδοσία των Τραπεζών;;;;
Θέλεις να μάθεις POS??? 
Και POS μας κλέβουν ???

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ADR ANT1 BP Brent covid-19 interlock MOTOR OIL myData OPEC Saudi Arabian Oil Company self-test SHELL TEXACO ΑΑΔΕ Αναφορά Ασμάτογλου Γιώργος Βουλή ΓΣΕΒΕΕ Γενική Συνέλευση Γεωργιάδης Άδωνις Διοικητικό Συμβούλιο Δρακακάκης Γιάννης ΕΚΟ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπή Ανταγωνισμού ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΙΟΒΕ Κατρίνης Μανώλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κρήτη Κώτσος Ευάγγελος ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μελίδης Σπύρος Μεταφορικό Ισοδύναμο Ξυδάκης Ηρακλής ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδοπούλου Έλλη Παπαζήσης Γιάννης Ρωσία ΣΑΠΕΚ Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σύστημα Εισροών - Εκροών Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία ΦΠΑ αδειοδότηση ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απεργία αργό πετρέλαιο βενζίνη βυτιοφόρα δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος επιδοτήσεις επικουρικό ηλεκτροκίνηση καύσιμα κλιματική αλλαγή λαθρεμπόριο μελέτες μητρώα περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πλυντήρια πρατήρια πρόστιμα πρόσωπα συναντήσεις τέλη ταξινομήσεις τελωνείο υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!