| Notaka |

“Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έτοιμο να σε ταξιδέψει”.

Οι Έλληνες μηχανικοί, μηχανολόγοι και εν γένει όσοι ασχολούνται με θέματα κατασκευής αυτοκινήτων, είναι εξαιρετικοί. Στην πατρίδα μας, που δεν διαθέτει δική της βιομηχανία οχημάτων, η εξεύρεση εργασίας σε αυτόν τον τομέα καθίσταται αδύνατη, για αυτό όσοι θέλουν να εργαστούν στο χώρο αυτό πηγαίνουν στο εξωτερικό και μάλιστα διαπρέπουν σε πολλά εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων.

 

Οι Έλληνες μηχανικοί, μηχανολόγοι και εν γένει όσοι ασχολούνται με θέματα κατασκευής αυτοκινήτων, είναι εξαιρετικοί. Στην πατρίδα μας, που δεν διαθέτει δική της βιομηχανία οχημάτων, η εξεύρεση εργασίας σε αυτόν τον τομέα καθίσταται αδύνατη, για αυτό όσοι θέλουν να εργαστούν στο χώρο αυτό πηγαίνουν στο εξωτερικό και μάλιστα διαπρέπουν σε πολλά εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων.

Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι που μένουν εδώ, ασχολούνται με άλλα αντικείμενα, δημιουργούν πρωτότυπες κατασκευές, ψάχνουν χρηματοδοτήσεις από επενδυτές και δεν χάνουν την ελπίδα τους ότι σε αυτόν τον τόπο κάτι θα αλλάξει, κάποτε.

Ο Ηλίας Σελέκος, βιομηχανικός σχεδιαστής και ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων, δημιούργησε το πρωτότυπο, ηλεκτρικό όχημα που βλέπετε, σκοπεύοντας να το βάλει σε παραγωγή αν εκπληρωθούν οι προϋποθέσεις που προανέφερα.

Πρόκειται για ένα υπερ-ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα της κατηγορίας L7e Quadricycle, που βρίσκεται σε προβιομηχανικό στάδιο εξέλιξης.

Ας το γνωρίσουμε καλύτερα και ας ελπίσουμε να μπει στην παραγωγή.

Διαστάσεις

Μήκος: 2300 χιλιοστά (2500-2700 χιλιοστά)*

Πλάτος: 1250 χιλιοστά

Ύψος: 1680 χιλιοστά (2700 -2800 χιλιοστά)*

Μεταξόνιο: 1600 χιλιοστά (1750-1800 χιλιοστά)*

Βάρος: Μικτό: 900 κιλά – άδειο – 480 κιλά

Ισχύς: X4 Hub motors 3kw (12Kw total) <6Kw-96V

Ενέργεια: X4-X5 Batteries Li-In 96V-40 Amber  με αντίστοιχους φορτιστές 6Α και ανάλογα ΒΜS με 1000 έως 1400 κύκλους ζωής.

Διαχείριση: Ηλεκτρονικό διαφορικό (σημ. γωνία Αckerman) – μνήμη-σύστημα ενημέρωσης βλαβών ΟΒD II ηλεκτρονικά όργανα, ενδεικτικές λυχνίες Χ2 Controlers 96V-150A με λειτουργία Regen και Can Bus.

Ανάρτηση: Ανεξάρτητη σε κάθε τροχό με διπλούς προηγούντες βραχίονες εμπρός με Castor 80 μοίρες και μονοί υστερούντες πίσω, με ελατήριο-αμορτισέρ αερίου-λαδιού έκαστος.

Διεύθυνση: Εμπρός κρεμαγιέρα με 45%:1 ηλεκτρική υποβοήθηση, σπαστή κολόνα και ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τιμόνι.

Τροχοί: Χ4 ζάντες αλουμινίου 14΄΄Χ 5΄΄ με καρέ 100Χ4 – ελαστικά : 155Χ70Χ14 χωρίς αεροθάλαμο.

Ασφάλεια επιβατών: Κλωβός ασφαλείας (Roll-bar) + Airbag (οδηγού), ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων.

Τροφοδοσία: Απλή πρίζα μονοφασικού 16Α

Χρόνος ολικής φόρτισης: 6-7 ώρες* (σημ.: σε ταχυφορτιστή 2 ώρες).

Μέγιστη ταχύτητα: έως 45 χλμ./ώρα * (βάση νομοθεσίας κατηγορίας L7) μέγιστη: 80 χλμ./ώρα

Αυτονομία: από 160 έως 200 χλμ.* (ανάλογα με το ‘πακέτο’ μπαταριών).

Θέσεις επιβατών: 1+2 και 1+3 με τον οδηγό μπροστά και στο κέντρο.

Κύκλος στροφής: 6.000 χιλιοστά – Εύρος ανάρτησης: 100 χιλιοστά.

Πέδηση: Χ4 δισκόφρενα 220 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες με ηλεκτρική αντλία κενού – ABS και ηλεκτρικό χειρόφρενο (Button).

Φώτα: Όλα LED με λειτουργία φώτων ημέρας.

Εξοπλισμός: Αir conditioned με σταθερή θερμοκρασία 22C σε όλες τις εκδόσεις (στάνταρ). Επιπλέον συσκευή εντοπισμού θέσης GPS, κίνησης, βέλτιστης διαδρομής κα.

Σημείωση 1: * εκδόσεις Van, Cargo, Passenger.

Σημείωση 2: * ενδεχομένως μέχρι και την εξέλιξη του πρωτοτύπου σε πλήρη λειτουργικότητα, να αλλάξουν λίγο ή πολύ επί μέρους τεχνικά και λοιπά στοιχεία.

Energy Press – (Oneman.gr)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ADR ANT1 BP Brent covid-19 interlock MOTOR OIL myData OPEC Saudi Arabian Oil Company self-test SHELL TEXACO ΑΑΔΕ Αναφορά Ασμάτογλου Γιώργος Βουλή ΓΣΕΒΕΕ Γενική Συνέλευση Γεωργιάδης Άδωνις Διοικητικό Συμβούλιο Δρακακάκης Γιάννης ΕΚΟ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπή Ανταγωνισμού ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΙΟΒΕ Κατρίνης Μανώλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κρήτη Κώτσος Ευάγγελος ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μελίδης Σπύρος Μεταφορικό Ισοδύναμο Ξυδάκης Ηρακλής ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδοπούλου Έλλη Παπαζήσης Γιάννης Ρωσία ΣΑΠΕΚ ΣΕΕΠΕ Σταυράκης Χρήστος Σύστημα Εισροών - Εκροών Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία ΦΠΑ αδειοδότηση ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απεργία αργό πετρέλαιο βενζίνη βυτιοφόρα δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος επιδοτήσεις επικουρικό ηλεκτροκίνηση καύσιμα κλιματική αλλαγή λαθρεμπόριο μελέτες μητρώα περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πλυντήρια πρατήρια πρόστιμα πρόσωπα συναντήσεις τέλη ταξινομήσεις τελωνείο υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!