| Notaka |

“Φυσικό Αέριο στα ΙΧ: Τα Συν και Πλην”.

Μόλις 15 νέα μοντέλα φυσικού αερίου ταξινομήθηκαν τον προπερασμένο μήνα, που παρά την σημαντική οικονομία που υπόσχονται, οι υποψήφιοι αγοραστές διστάζουν να τα αγοράσουν, λόγω της μικρής γκάμα επιλογών σε μοντέλα αλλά και του αραιού δικτύου ανεφοδιασμού που βρίσκεται υπό ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. 

 

Μόλις 15 νέα μοντέλα φυσικού αερίου ταξινομήθηκαν τον προπερασμένο μήνα, που παρά την σημαντική οικονομία που υπόσχονται, οι υποψήφιοι αγοραστές διστάζουν να τα αγοράσουν, λόγω της μικρής γκάμα επιλογών σε μοντέλα αλλά και του αραιού δικτύου ανεφοδιασμού που βρίσκεται υπό ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Το φυσικό αέριο αποτελεί άλλη μια οικονομική πρόταση με σημαντικά οφέλη για την τσέπη του οδηγού. Σήμερα, το φυσικό αέριο παραμένει ένα από τα πιο φθηνά καύσιμα, ενώ σε σχέση με πέρσι, λόγω της μειωμένης του τιμής, η χρήση του συμφέρει ακόμη περισσότερο τους οδηγούς που έχουν επιλέξει τα τελευταία χρόνια ένα από τα σύγχρονα μοντέλα φυσικού αερίου. Στα ατού του σημειώστε ότι το φυσικό αέριο (CNG) στα ΙΧ προσφέρει χαμηλή κατανάλωση (μετριέται σε κιλά και όχι σε λίτρα), ενώ η τιμή του παραμένει ιδιαίτερα οικονομική αν υπολογίσουμε ότι το κιλό κοστίζει 0,86 ευρώ – είναι δηλαδή ακόμη πιο φθηνό σε σχέση με πέρσι όπου η τιμή του ήταν στο 0,94 ευρώ/κιλό. Σαφώς, η αγορά μοντέλων φυσικού αερίου παραμένει ακόμη ισχνή, μιας και το μερίδιο αγοράς τους στην συνολική «πίτα» των πωλήσεων καινούργιων οχημάτων είναι σχεδόν μηδαμινό. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ – Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου από τα 5.192 επιβατικών αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν τον περασμένο Φεβρουάριο, τη μερίδια του λέοντος την κατέχουν τα πετρελαιοκίνητα – 2.674 νέα ντίζελ, 2.357 ήταν βενζινοκίνητα (45,4%), 134 υβριδικά (2,6%) ενώ μόλις 15 αυτοκίνητα ήταν φυσικού αερίου – ποσοστό 0,3%. Σαφώς, το μεγάλο πρόβλημα που «φρενάρει» τους υποψήφιους αγοραστές στην επιλογή ενός μοντέλου φυσικού αερίου είναι το ελλιπές προς το παρόν δίκτυο ανεφοδιασμού, το οποίο βρίσκεται τα τελευταία χρόνια σε ανάπτυξη. Σήμερα, υπάρχουν πέντε σταθμοί εφοδιασμού στην Αθήνα, ένα στη Θεσσαλονίκη, ένα στη Λάρισα, στο Βόλο και στη Λαμία.

 Tα μοντέλα φυσικού αερίου

Περισσότερα από 10 μοντέλα φυσικού αερίου προσφέρονται στην ελληνική αγορά. 
Η Mercedes-Benz προσφέρει τη νέα B-Class σε έκδοση φυσικού αερίου, η VW διαθέτει συγκεκριμένα της μοντέλα με φυσικό αέριο με πιο δημοφιλές το Eco Up, η Fiat έχει μοντέλα επαγγελματικών με CNG αλλά και επιβατικών, όπως για παράδειγμα το Panda και 500L, η Audi το A3 G-Tron, που καυχιέται για τις οικονομικές του επιδόσεις κ.α. Εκτός από την οικονομία καυσίμου τα συγκεκριμένα μοντέλα, εξαιτίας της δυνατότητας χρήσης διπλού καυσίμου ( βενζίνης και φυσικού αερίου) προσφέρουν ιδιαίτερα αυξημένη αυτονομία. Και αυτό επειδή τα μοντέλα διπλού καυσίμου διαθέτουν δύο δεξαμενές, μια φυσικού αερίου και το γνώριμο ρεζερβουάρ βενζίνης. Στα περισσότερα μοντέλα γίνεται αυτόματα χρήση φυσικού αερίου, ενώ όταν τελειώσουν τα αποθέματα του, τότε, αυτομάτως, συνεχίζει με βενζίνης. 

Mικρά μοντέλα που καίνε 2,5 ευρώ/100χλμ!

Το Volkswagen eco up! είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο φυσικού αερίου στην χώρα μας. Προσφέρεται με κινητήρα 999 κ.εκ. κινητήρα απόδοσης 68 ίππων Απαιτεί σύμφωνα με το εργοστάσιο, φυσικό αέριο 2,9 κιλά για κάθε 100 χλμ. με το κόστος να ορίζεται στα 2,5 ευρώ/100χλμ! Στα ίδια επίπεδα κινούνται και τα υπόλοιπα μοντέλα. Όπως το μικρομεσαίο Audi A3 g-tron 1.4 TFSI 110 hp όπου με χρήση φυσικού αερίου εξασφαλίζει σημαντική οικονομία. Με τη χρήση φυσικού αερίου απαιτεί 3,3 κιλά /100 χλμ., που αντιστοιχούν με λιγότερα από 2,8 ευρώ/100 χλμ.. Η συνολική αυτονομία φτάνει τα 1.300 χλμ. (400 με CNG και 900 με βενζίνη).

(από την εφημερίδα “Τα Νέα”)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ADR ANT1 BP Brent covid-19 interlock MOTOR OIL myData OPEC Saudi Arabian Oil Company self-test SHELL TEXACO ΑΑΔΕ Αναφορά Ασμάτογλου Γιώργος Βουλή ΓΣΕΒΕΕ Γενική Συνέλευση Γεωργιάδης Άδωνις Διοικητικό Συμβούλιο Δρακακάκης Γιάννης ΕΚΟ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπή Ανταγωνισμού ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΙΟΒΕ Κατρίνης Μανώλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κρήτη Κώτσος Ευάγγελος ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μελίδης Σπύρος Μεταφορικό Ισοδύναμο Ξυδάκης Ηρακλής ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδοπούλου Έλλη Παπαζήσης Γιάννης Ρωσία ΣΑΠΕΚ Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σύστημα Εισροών - Εκροών Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία ΦΠΑ αδειοδότηση ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απεργία αργό πετρέλαιο βενζίνη βυτιοφόρα δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος επιδοτήσεις επικουρικό ηλεκτροκίνηση καύσιμα κλιματική αλλαγή λαθρεμπόριο μελέτες μητρώα περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πλυντήρια πρατήρια πρόστιμα πρόσωπα συναντήσεις τέλη ταξινομήσεις τελωνείο υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!