| Notaka

“Φυσικό Αέριο στα ΙΧ: Τα Συν και Πλην”.

Μόλις 15 νέα μοντέλα φυσικού αερίου ταξινομήθηκαν τον προπερασμένο μήνα, που παρά την σημαντική οικονομία που υπόσχονται, οι υποψήφιοι αγοραστές διστάζουν να τα αγοράσουν, λόγω της μικρής γκάμα επιλογών σε μοντέλα αλλά και του αραιού δικτύου ανεφοδιασμού που βρίσκεται υπό ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. 

 

Μόλις 15 νέα μοντέλα φυσικού αερίου ταξινομήθηκαν τον προπερασμένο μήνα, που παρά την σημαντική οικονομία που υπόσχονται, οι υποψήφιοι αγοραστές διστάζουν να τα αγοράσουν, λόγω της μικρής γκάμα επιλογών σε μοντέλα αλλά και του αραιού δικτύου ανεφοδιασμού που βρίσκεται υπό ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Το φυσικό αέριο αποτελεί άλλη μια οικονομική πρόταση με σημαντικά οφέλη για την τσέπη του οδηγού. Σήμερα, το φυσικό αέριο παραμένει ένα από τα πιο φθηνά καύσιμα, ενώ σε σχέση με πέρσι, λόγω της μειωμένης του τιμής, η χρήση του συμφέρει ακόμη περισσότερο τους οδηγούς που έχουν επιλέξει τα τελευταία χρόνια ένα από τα σύγχρονα μοντέλα φυσικού αερίου. Στα ατού του σημειώστε ότι το φυσικό αέριο (CNG) στα ΙΧ προσφέρει χαμηλή κατανάλωση (μετριέται σε κιλά και όχι σε λίτρα), ενώ η τιμή του παραμένει ιδιαίτερα οικονομική αν υπολογίσουμε ότι το κιλό κοστίζει 0,86 ευρώ – είναι δηλαδή ακόμη πιο φθηνό σε σχέση με πέρσι όπου η τιμή του ήταν στο 0,94 ευρώ/κιλό. Σαφώς, η αγορά μοντέλων φυσικού αερίου παραμένει ακόμη ισχνή, μιας και το μερίδιο αγοράς τους στην συνολική «πίτα» των πωλήσεων καινούργιων οχημάτων είναι σχεδόν μηδαμινό. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ – Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου από τα 5.192 επιβατικών αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν τον περασμένο Φεβρουάριο, τη μερίδια του λέοντος την κατέχουν τα πετρελαιοκίνητα – 2.674 νέα ντίζελ, 2.357 ήταν βενζινοκίνητα (45,4%), 134 υβριδικά (2,6%) ενώ μόλις 15 αυτοκίνητα ήταν φυσικού αερίου – ποσοστό 0,3%. Σαφώς, το μεγάλο πρόβλημα που «φρενάρει» τους υποψήφιους αγοραστές στην επιλογή ενός μοντέλου φυσικού αερίου είναι το ελλιπές προς το παρόν δίκτυο ανεφοδιασμού, το οποίο βρίσκεται τα τελευταία χρόνια σε ανάπτυξη. Σήμερα, υπάρχουν πέντε σταθμοί εφοδιασμού στην Αθήνα, ένα στη Θεσσαλονίκη, ένα στη Λάρισα, στο Βόλο και στη Λαμία.

 Tα μοντέλα φυσικού αερίου

Περισσότερα από 10 μοντέλα φυσικού αερίου προσφέρονται στην ελληνική αγορά. 
Η Mercedes-Benz προσφέρει τη νέα B-Class σε έκδοση φυσικού αερίου, η VW διαθέτει συγκεκριμένα της μοντέλα με φυσικό αέριο με πιο δημοφιλές το Eco Up, η Fiat έχει μοντέλα επαγγελματικών με CNG αλλά και επιβατικών, όπως για παράδειγμα το Panda και 500L, η Audi το A3 G-Tron, που καυχιέται για τις οικονομικές του επιδόσεις κ.α. Εκτός από την οικονομία καυσίμου τα συγκεκριμένα μοντέλα, εξαιτίας της δυνατότητας χρήσης διπλού καυσίμου ( βενζίνης και φυσικού αερίου) προσφέρουν ιδιαίτερα αυξημένη αυτονομία. Και αυτό επειδή τα μοντέλα διπλού καυσίμου διαθέτουν δύο δεξαμενές, μια φυσικού αερίου και το γνώριμο ρεζερβουάρ βενζίνης. Στα περισσότερα μοντέλα γίνεται αυτόματα χρήση φυσικού αερίου, ενώ όταν τελειώσουν τα αποθέματα του, τότε, αυτομάτως, συνεχίζει με βενζίνης. 

Mικρά μοντέλα που καίνε 2,5 ευρώ/100χλμ!

Το Volkswagen eco up! είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο φυσικού αερίου στην χώρα μας. Προσφέρεται με κινητήρα 999 κ.εκ. κινητήρα απόδοσης 68 ίππων Απαιτεί σύμφωνα με το εργοστάσιο, φυσικό αέριο 2,9 κιλά για κάθε 100 χλμ. με το κόστος να ορίζεται στα 2,5 ευρώ/100χλμ! Στα ίδια επίπεδα κινούνται και τα υπόλοιπα μοντέλα. Όπως το μικρομεσαίο Audi A3 g-tron 1.4 TFSI 110 hp όπου με χρήση φυσικού αερίου εξασφαλίζει σημαντική οικονομία. Με τη χρήση φυσικού αερίου απαιτεί 3,3 κιλά /100 χλμ., που αντιστοιχούν με λιγότερα από 2,8 ευρώ/100 χλμ.. Η συνολική αυτονομία φτάνει τα 1.300 χλμ. (400 με CNG και 900 με βενζίνη).

(από την εφημερίδα “Τα Νέα”)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LANA LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!