| Notaka

“Στα 646 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις του ομίλου Revoil”.

Στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για τη χρήση 2016 προχώρησε o όμιλος Revoil. Οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 646 εκατ. ευρώ, το 2016, από 656.3 εκατ. ευρώ, το 2015, παρουσιάζοντας μικρή μείωση κατά 1,57%, παρά το γεγονός ότι οι συνολικοί πωλούμενοι όγκοι καυσίμων του ομίλου κινήθηκαν υψηλότερα. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η πτώση στον κύκλο εργασιών οφείλεται στη μείωση των διεθνών τιμών των καυσίμων.

 

Στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για τη χρήση 2016 προχώρησε o όμιλος Revoil. Οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 646 εκατ. ευρώ, το 2016, από 656.3 εκατ. ευρώ, το 2015, παρουσιάζοντας μικρή μείωση κατά 1,57%, παρά το γεγονός ότι οι συνολικοί πωλούμενοι όγκοι καυσίμων του ομίλου κινήθηκαν υψηλότερα. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η πτώση στον κύκλο εργασιών οφείλεται στη μείωση των διεθνών τιμών των καυσίμων.

Οι συνολικές πωλούμενες ποσότητες των καυσίμων του ομίλου ανήλθαν στα 790,5 εκατ. λίτρα έναντι 753,9 εκατ. λίτρα, το 2015, εμφανίζοντας άνοδο 4,85%.

Αναλυτικότερα, οι πωλούμενες ποσότητες πετρελαίου κίνησης ενισχύθηκαν κατά 15%, οι βενζίνες κατά 6,3%, ενώ το πετρέλαιο θέρμανσης ακολούθησε την πορεία της αγοράς, καταγράφοντας απώλειες ύψους 12%.

Στο συνολικό κύκλο εργασιών του ομίλου, ποσό 5.7 εκατ. ευρώ προέρχεται από τη δραστηριότητα στη ναυτιλία, μέσω της 100% θυγατρικής ΑΡΙΣΤΟΝ Ε.Ε.Π.Ν.

Το μικτό κέρδος του ομίλου ανήλθε στα 23.17 εκατ. ευρώ, το 2016, σημειώνοντας μικρή πτώση κατά 2,07%, συγκρινόμενο με το αντίστοιχο μέγεθος ποσού 23.66 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, «ο όμιλος, εντός της χρήσης 2016, προχώρησε στη σταδιακή απεμπλοκή του από τη ζημιογόνο δραστηριότητα της ναυτιλίας με την πώληση ενός φορτηγού πλοίου, μέσω της θυγατρικής ΑΡΙΣΤΟΝ (ζημιά πώλησης 9,6 εκατ. ευρώ) και τη διενέργεια προβλέψεων για την αξία των άλλων δύο πλοίων για τα οποία υπήρχαν επαρκείς ενδείξεις απομείωσης, προσεγγίζοντας το scrap value αυτών (συνολική ζημιά υποτίμησης 14,8 εκατ. ευρώ).

Η πώληση σε χαμηλή τιμή έναντι της τιμής κτήσης και η αποτίμηση των λοιπών πλοίων σε τρέχουσες αξίες επιβάρυναν τα λειτουργικά αποτελέσματα του ομίλου σε επίπεδο EBITDA, τα οποία έκλεισαν με αρνητικό πρόσημο στα – 17,92 εκατ. ευρώ από κέρδη 8,89 εκατ. ευρώ, το 2015. Τα ενοποιημένα EBITDA προ αποτελεσμάτων αποτίμησης/πώλησης παγίων στοιχείων ανέρχονται σε κέρδη 6,8 εκατ. ευρώ από κέρδη 8,89 εκατ. ευρώ, το 2015, μειωμένα, κυρίως, λόγω της αύξησης των λειτουργικών ζημιών της δραστηριότητας στη ναυτιλία κατά 1.6 εκατ. ευρώ.

Οι ανωτέρω ενέργειες στη ναυτιλία, σε συνδυασμό με το επίπεδο των ναύλων, που παρέμεινε χαμηλά, συμπίεσαν αντίστοιχα τα αποτελέσματα προ φόρων, με τον όμιλο να κλείνει με ζημιές 29,25 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2,63 εκατ. ευρώ, το 2015. Η μητρική εταιρεία, το 2016, παρήγαγε κέρδη προ φόρων 807,8 χιλιάδων ευρώ, αλλά έκλεισε, λόγω της πρόβλεψης απομείωσης της συμμετοχής της θυγατρικής ΑΡΙΣΤΟΝ, με ζημιές 30,67 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 1,11 εκατ. ευρώ, το 2015».

Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα μετά από φόρους, ο όμιλος έκλεισε με ζημιές 29.42 εκατ. ευρώ από ζημιές 3.04 εκατ. ευρώ, τη χρήση του 2015. Η μητρική έκλεισε με ζημιές 30.85 εκατ. ευρώ από κέρδη μετά από φόρους 0,69 εκατ. ευρώ, το 2015. Τα κέρδη/ζημιές μετά από φόρους προ απoτελεσμάτων αποτίμησης και πώλησης παγίων στοιχείων, για το έτος 2016, ανέρχονται για τον όμιλο σε ζημιές 4,7 εκατ. ευρώ και για τη μητρική σε κέρδη 0,6 εκατ. ευρώ.

Η Εταιρεία, για την ορθότερη απεικόνιση της πραγματικής αξίας των περιουσιακών της στοιχείων προχώρησε την 31/12/2016 σε αλλαγή της πολιτικής αποτίμησης των ιδιοχρησιμοποιούμενων ενσώματων παγίων της από το κόστος κτήσης στην εύλογη αξία το οποίο γεγονός είχε ως αποτέλεσμα να προκύψουν υπεραξίες παγίων ύψους 34,2 εκατ. ευρώ.

Οι δύο αυτές ενέργειες, που πραγματοποιήθηκαν το 2016, η απομείωση της συμμετοχής της θυγατρικής ΑΡΙΣΤΟΝ και η αναπροσαρμογή των ιδιοχρησιμοποιούμενων παγίων στοιχείων, διατήρησαν την καθαρή θέση του ομίλου και της μητρικής σε υψηλά επίπεδα και, συγκεκριμένα, στα 8,64 και 10,74 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LANA LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!