Skip to main content
| Notaka

“Αντιπαράθεση για την κατάργηση του GPS στα βυτιοφόρα”..

Tην άρση της υποχρέωσης εγκατάστασης GPS στα βυτιοφόρα μεταφοράς καυσίμων αλλά τα πλωτά εφοδιαστικά, κατήγγειλε κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την αδειοδότηση επιχειρήσεων στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλή ο εισηγητής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος.

 

Την άρση της υποχρέωσης εγκατάστασης GPS στα βυτιοφόρα μεταφοράς καυσίμων αλλά τα πλωτά εφοδιαστικά, κατήγγειλε κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την αδειοδότηση επιχειρήσεων στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλή ο εισηγητής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος.

Πρόκειται για ένα μέτρο που είχε ληφθεί με στόχο τον περιορισμό του λαθρεμπορίου στα καύσιμα.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του υπό συζήτηση νομοσχεδίου, προβλέπεται η έκδοση νέας κοινής υπουργικής απόφασης των υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης, Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών καθώς και Ναυτιλίας και Αιγαίου απόφασης που προβλέπει νέες προδιαγραφές και προϋποθέσεις, ενώ υπουργική απόφαση του 2012 καθιστούσε υποχρεωτική την εγκατάσταση GPS.

Η προβλεπόμενη νέα ΚΥΑ, θα καθορίζει τις προδιαγραφές, τη διαδικασία και τους όρους εγκατάστασης GPS, καθώς και το ακριβές χρονοδιάγραμμα εφαρμογής, στις κατηγορίες βυτιοφόρων και πλωτών εφοδιαστικών μέσων, που υπάγονται στη ρύθμιση.

Στην αιχμή της αντιπαράθεσης βρέθηκε μια διατύπωση σύμφωνα με την οποία στα βυτιοφόρα και στα πλωτά εφοδιαστικά «δύναται» να εγκατασταθούν GPS, ενώ μέχρι τώρα ήταν η εγκατάστασή τους ήταν υποχρεωτική.

Απαντώντας στις καταγγελίες Κωνσταντινόπουλου, ο υπουργός Οικονομίας Δ. Παπαδημητρίου ανέφερε ότι «δεν καταργείται το υποχρεωτικό GPS, απλώς ρυθμίζεται θέμα του κόστους που σήμερα επιβαρύνεται μόνο ο κάτοχος του οχήματος. Ενισχύεται η συμβατική ελευθερία των μερών».

ΠΗΓΗ: Energy Press

error: Content is protected !!