| Notaka

«Μ.Α.Ι.Χ: Νέα καύσιμα – βελτιωμένοι κινητήρες στο επίκεντρο του θερινού σχολείου».

Νέα καύσιμα που θα παράγονται από διαφορετικά μίγματα αναμένεται να μπουν στην αγορά τα επόμενα χρόνια, ενώ βελτιώσεις θα γίνουν στους κινητήρες εσωτερικής καύσης τόσο των αυτοκινήτων όσο και των πλοίων για την καλύτερη λειτουργία τους.

 

Νέα καύσιμα που θα παράγονται από διαφορετικά μίγματα αναμένεται να μπουν στην αγορά τα επόμενα χρόνια, ενώ βελτιώσεις θα γίνουν στους κινητήρες εσωτερικής καύσης τόσο των αυτοκινήτων όσο και των πλοίων για την καλύτερη λειτουργία τους.

Oι επισημάνσεις αυτές έγιναν στο πλαίσιο του θερινού σχολείου σε προχωρημένες τεχνολογίες μηχανών εσωτερικής καύσης που ξεκίνησε τη Δευτέρα και ολοκληρώνεται σήμερα στο Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων (Μ.Α.Ι.Χ.)
Στο επίκεντρο του θερινού σχολείου βρίσκονται οι εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο που αφορούν τις προχωρημένες τεχνολογίες και καινοτομίες των μηχανών εσωτερικής καύσης, αυτοκινήτων και πλοίων (Advanced Combustion Engine Technologies).
Το θερινό σχολείο απευθύνονταν σε μεταπτυχιακούς φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες και μεταδιδακτορικούς ερευνητές καθώς και σε μηχανικούς και ερευνητές από τη βιομηχανία, οι οποίοι επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στην επιστήμη και τεχνολογία της καύσης σε μηχανές εσωτερικής καύσης καθώς και στις τελευταίες εξελίξεις στην ανάπτυξη πειραματικών και υπολογιστικών εργαλείων για τον σχεδιασμό αποδοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον κινητήρων.
Μιλώντας στο περιθώριο των εργασιών ο μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Χρήστος Κεραμιώτης τόνισε «το θερινό αυτό σχολείο επιχειρεί ουσιαστικά να φέρει κοντά τους κινητήρες των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης με την αντίστοιχη των κινητήρων που χρησιμοποιούνται στα πλοία. Στόχος του σχολείου είναι να συζητήσουμε και να ακουστούν απόψεις – ιδέες και έρευνες για το πώς μπορούν οι καινοτομίες και η τεχνολογία αιχμής των κινητήρων των αυτοκινήτων να χρησιμοποιηθεί στις ναυτικές μηχανές και αντίστροφα. Είναι ένα δύσκολο πρότζεκτ, αφού οι τεχνολογίες – καινοτομίες των δύο αυτών κινητήρων (αυτοκινήτων – πλοίων) τις χωρίζουν μεγάλες τεχνικές και κατασκευαστικές διαφορές».
Ο κ. Κεραμιώτης σημείωσε ότι «οι κινητήρες εσωτερικής καύσης με τη μορφή που τους ξέρουμε σήμερα, θα τους έχουμε και στο μέλλον, αφού είναι δύσκολο να υπάρξουν καλύτεροι απ’αυτούς. Μπορεί η εικόνα τους να παραμείνει όπως είναι σήμερα, αλλά σίγουρα θα βελτιώνονται σταδιακά χρόνο με τον χρόνο με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία τους».
Αναφορικά με τη λειτουργία τους και τα καύσιμα τα επόμενα χρόνια ο κ. Κεραμιώτης επεσήμανε «στις εργασίες του σχολείου συζητήθηκε τόσο το ζήτημα των ρύπων καθώς και η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων από τους κινητήρες. Το σίγουρο για τα καύσιμα είναι ότι τα πλοία στο μέλλον θα αναγκαστούν να λειτουργούν με καλύτερης ποιότητας καύσιμο, το οποίο θα έχει λιγότερη περιεκτικότητα σε θείο, ενώ θα δούμε και καύσιμα που θα παράγονται από διαφορετικά μίγματα ή ακόμα και συνθετικά καύσιμα».
Ο ίδιος επανέλαβε ότι «δραστικές αλλαγές στους κινητήρες εσωτερικής καύσης τόσο των αυτοκινήτων όσο και των πλοίων δεν θα δούμε, παρά μόνο καλές καινοτομίες που θα αφορούν την καλύτερη λειτουργία τους και σεβασμό στο περιβάλλον».
Να σημειωθεί ότι οι διδάσκοντες στο θερινό σχολείο είναι διεθνούς φήμης επιστήμονες και μηχανικοί, από μεγάλα Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα και Βιομηχανίες του εξωτερικού και της Ελλάδας, ενώ σ’ αυτό συμμετέχουν περίπου 100 φοιτητές από 20 χώρες της Ευρώπης, Αμερικής και Ασίας.
Ιδιαίτερα σημαντική είναι η συμμετοχή Ελλήνων από ακαδημαϊκά Ιδρύματα και βιομηχανίες της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Το θερινό αυτό σχολείο ολοκληρώνεται σήμερα και συνδιοργανώθηκε από το Διεθνές Ινστιτούτο Καύσης, το Ελληνικό Τμήμα του Ινστιτούτο Καύσης και το Ευρωπαϊκό Εργο “ECCO-MATE”.

(του Μανώλη Μαρκαντωνάκη, Χανιώτικα Νέα)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LANA LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD World Bank WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!