Skip to main content
| Notaka

««Ξαφνικός Θάνατος» για τους Πρατηριούχους – Μόνοι εναντίον όλων».

Μέσα σε αυτά τα έξι χρόνια της κρίσης τα νούμερα για τα υγρά καύσιμα είναι εντυπωσιακά…

 

Μέσα σε αυτά τα έξι χρόνια της κρίσης τα νούμερα για τα υγρά καύσιμα είναι εντυπωσιακά:

  • η κατανάλωση καυσίμων μειώθηκε 42% 
  • η φορολογία αυξήθηκε κατά 86%
  • το πετρέλαιο κίνησης οι φόροι αυξήθηκαν 37%
  • η κατανάλωση μειώθηκε κατά 27%
  • στο πετρέλαιο θέρμανσης οι φόροι αυξήθηκαν κατά 30%
  • η κατανάλωση στο πετρέλαιο θέρμανσης έπεσε κατά 51%
  • Αύξηση στην κατανάλωση υγραερίου 53,7% αλλά η φορολογία κατά 250%

Σήμερα με τα νέα μέτρα της κυβέρνησης η αύξηση του πετρελαίου θα φτάσει στο 10% η οποία θα ισχύσει από 1/1/2017, πράγμα που σημαίνει ότι όσοι έχουν δυνατότητα να γεμίσουν τις τελευταίες ημέρες του 2016 τις δεξαμενές τους θα βγούνε πολλαπλά κερδισμένοι

Εισπρακτικές επιχειρήσεις φόρων οι Πρατηριούχοι

Από τα παραπάνω στοιχεία αλλά και την κατανομή της επιβάρυνσης που έχει το καύσιμο ανά λίτρο, συμπεραίνουμε ότι οι Πρατηριούχοι ουσιαστικά είναι εισπράκτορες φόρων αφού οι ίδιοι ως επιχειρήσεις καλούνται να λειτουργήσουν σε πολλές περιπτώσεις λόγο ανταγωνισμού με ελάχιστο κέρδος.

Με το νέο ασφαλιστικό και φορολογικό τα πρατήρια υγρών καυσίμων είναι καταδικασμένα και μάλιστα οι επαγγελματίες κάνουν λόγο για κλείσιμο πολλών επιχείρησεων μέσα στο 2017

Μόνοι απέναντι και στους προμηθευτές τους

Στο χώρο των πρατηρίων συναντάμε το φαινόμενο οι ίδιοι προμηθευτές τους να είναι και ανταγωνιστές αφού οι μεγάλες εταιρείες πετρελαιοειδών ανοίγουν δικά τους πρατήρια έχοντας όπως είναι φυσικό το μεγάλο περιθώριο κέρδους. Οι εταιρείες αυτές, πολλές φορές λειτουργούν ανταγωνιστικά, αναμένοντας πότε θα είναι το επόμενο οικογενειακό πρατήριο που θα κλείσει για να το πάρουν και να το κάνουν ιδιόκτητο. 

Μάλιστα όπως χαρακτηριστικά είπε πρατηριούχος, «όποτε βλέπουν να βάζω τα χρήματα στην ώρα τους στεναχωριούνται» εννοώντας ότι περιμένουν πως και πως να μην πάει καλά η επιχείρηση του για να πάρουν το πρατήριο

Οι καταναλωτές πρέπει να στηρίξουν τα οικογενειακά πρατήρια

Στην περίπτωση που τα Πρατήρια περάσουν όλα στα χέρια των εταιρειών, ουσιαστικά θα υπάρξει ένα είδος μονοπωλίου αφού οι εταιρείες που έχουν απομείνει ουσιαστικά είναι δύο. Αυτό θα είναι εις βάρος των καταναλωτών αφού οι υπηρεσίες θα είναι απρόσωπες και δεν έχει εκλείψει ο ανταγωνισμός.

πηγή : thessalonikipress.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!