| Notaka

«Revoil: Ζημιές €3 εκατ. το 2015».

Με κέρδη προ φόρων 1,11 εκατ. ευρώ από ζημιές 1,1 εκατ. το 2014, έκλεισε το 2015 η μητρική Revoil επιστρέφοντας δυναμικά στη κερδοφορία μετά από τρείς ζημιογόνες χρήσεις.

 

Με κέρδη προ φόρων 1,11 εκατ. ευρώ από ζημιές 1,1 εκατ. το 2014, έκλεισε το 2015 η μητρική Revoil επιστρέφοντας δυναμικά στη κερδοφορία μετά από τρείς ζημιογόνες χρήσεις.

Η λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου σε επίπεδο EBITDA ενισχύθηκε κατά 14,56% και ανήλθε στα 8.89 εκατ. ευρώ από 7.76 εκατ. το 2014 αποτυπώνοντας τα αυξημένα έσοδα από την εμπορία καυσίμων με την άνοδο των πωλούμενων όγκων. Σε επίπεδο μητρικής η αύξηση στο EBITDA είναι της τάξης του 43,43%.

Οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν στα 656.3 εκατ. ευρώ το 2015 από 733.9 εκατ. το 2014 παρουσιάζοντας μείωση κατά 10,57% λόγω της μεγάλης πτώσης των διεθνών τιμών των καυσίμων και παρά το γεγονός ότι οι συνολικοί πωλούμενοι όγκοι καυσίμων του Ομίλου κινήθηκαν υψηλότερα, ενώ και το δολάριο ΗΠΑ (το νόμισμα στο οποίο διαπραγματεύονται τα προϊόντα πετρελαίου) ανατιμήθηκε σημαντικά έναντι του ευρώ.

Οι συνολικές πωλούμενες ποσότητες των καυσίμων του Ομίλου ανήλθαν στα 753,9 εκατ. λίτρα, έναντι 678,4 εκατ. λίτρα το 2014 εμφανίζοντας άνοδο 11,1%.

Πιο αναλυτικά οι πωλούμενες ποσότητες πετρελαίου κίνησης ενισχύθηκαν κατά 3,9%, οι πωλήσεις πετρελαίου θέρμανσης κατέγραψαν σημαντική άνοδο 49,8% ενώ οι βενζίνες ακολούθησαν την πορεία της αγοράς καταγράφοντας απώλειες ύψους 9% περίπου.

Στον συνολικό κύκλο εργασιών του Ομίλου, ποσό 6.0 εκατ. ευρώ προέρχεται από την δραστηριότητα στην Ναυτιλία μέσω της 100% θυγατρικής ΑΡΙΣΤΟΝ Ε.Ε.Π.Ν.

Το μικτό κέρδος του Ομίλου ανήλθε στα 23.66 εκατ. ευρώ το 2015, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,95% συγκρινόμενο με το αντίστοιχο μέγεθος ποσού 22.76 εκατ. της προηγούμενης χρήσης.

Σε ενοποιημένη βάση οι επιδόσεις της ναυτιλίας λόγω των ιστορικά χαμηλών ναύλων συμπίεσαν τα αποτελέσματα του Ομίλου που έκλεισαν σε μειωμένες προ φόρων ζημιές 2,63 εκατ. ευρώ από 2,73 εκατ. ζημιές την προηγούμενη χρήση.

Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, ο Όμιλος λόγω των φορολογικών επιβαρύνσεων από τον έλεγχο των χρήσεων 2009 – 2011 έκλεισε με αυξημένες ζημιές 3 εκατ. ευρώ από ζημιές 2.75 εκατ. τη χρήση του 2014 ενώ η μητρική επέστρεψε σε κέρδη 693,2 χιλ. ευρώ από ζημιές 1,1 εκατ. το 2015.

Σε μία ιδιαίτερη χρονιά όπως το 2015 που χαρακτηρίσθηκε από αβεβαιότητα, αστάθεια, έλλειψη ρευστότητας με το κλείσιμο των τραπεζών και τα capital controls, η ζήτηση στην εγχώρια αγορά πετρελαιοειδών κινήθηκε υψηλότερα από το 2014. Αυτό συντελέσθηκε κυρίως λόγω των ιδιαίτερα χαμηλών τιμών που έδωσαν ώθηση στην κατανάλωση και του γεγονότος ότι η αγορά μετά από πτώση ετών βρήκε σταδιακά σημεία ισορροπίας.

Στη μητρική REVOIL η βέλτιστη αξιοποίηση του δικτύου πρατηρίων που ενισχύθηκε με 48 νέες συνεργασίες, η διεύρυνση του εμπορικού χαρτοφυλακίου με νέα προϊόντα, ο περιορισμός του κόστους λειτουργίας και η εξοικονόμηση πόρων που συντελείται τα τελευταία χρόνια και αποδίδει καρπούς, χωρίς καμία έκπτωση στην άριστη παροχή προϊόντων και υπηρεσιών στο τελικό καταναλωτή, οδήγησαν στην επιστροφή στην κερδοφορία.

Το 2016 η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών παραμένει ευάλωτη αναμένοντας το κλείσιμο της αξιολόγησης και τα νέα μέτρα που θα την συνοδεύσουν. Οι προοπτικές για το σύνολο του έτους θα μπορούσαν να βελτιωθούν όσο ανακάμπτει η πραγματική οικονομία, που σε συνδυασμό με τη σταδιακή εξάλειψη της ανασφάλειας, την άνοδο του τουρισμού και τις χαμηλές τιμές, θα ενίσχυαν την κατανάλωση καυσίμων στο επόμενο διάστημα.

Ο Όμιλος REVOIL και το 2016 επικεντρώνεται στη διεύρυνση του δικτύου πρατηρίων με νέα σημεία πώλησης με πολύ αυστηρά κριτήρια επιλογής, στην αύξηση των καταναλώσεων στο υπάρχον δίκτυο καθώς και στη διεύρυνση μέσω του δικτύου της γκάμας προϊόντων του στο τελικό καταναλωτή. Επίσης αναμένει σημαντική συνεισφορά στις συνολικές πωλήσεις από τα τμήματα λιπαντικών και βιομηχανικών πωλήσεων στα οποία ωριμάζουν οι επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια. Σε ότι αφορά την ναυτιλία, η οποιαδήποτε ανάκαμψη της παγκόσμιας ναυλαγοράς θα είναι ευεργετική για τα έσοδα του Ομίλου.

πηγή : energypress.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LANA LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD World Bank WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!