| Notaka

«Πάνω από 800.000 οδηγοί ξέμειναν από καύσιμα, το 2014, στη Βρετανία».

Περισσότεροι από 800.000 οδηγοί, δηλ. 1 στους 50, βρέθηκαν ή και επέλεξαν να βρεθούν στη δυσάρεστη θέση να ξεμείνουν από καύσιμα το 2014 στη Βρετανία, αυξάνοντας το αντίστοιχο μέγεθος κατά 200.000 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας οδικής βοήθειας αυτοκινητοδρόμων LV=Road Rescue.

 

Περισσότεροι από 800.000 οδηγοί, δηλ. 1 στους 50, βρέθηκαν ή και επέλεξαν να βρεθούν στη δυσάρεστη θέση να ξεμείνουν από καύσιμα το 2014 στη Βρετανία, αυξάνοντας το αντίστοιχο μέγεθος κατά 200.000 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας οδικής βοήθειας αυτοκινητοδρόμων LV=Road Rescue.

Σύμφωνα με την ίδια στατιστική, οι 536.000 από τους συνολικά 827.000 που είδαν το ντεπόζιτό τους να αδειάζει αγνόησαν ηθελημένα την ένδειξη χαμηλής στάθμης καυσίμου που αναβόσβηνε στον πίνακα οργάνων, ενώ ακόμα 267.000 δήλωσαν ότι δεν την πρόσεξαν εγκαίρως με αποτέλεσμα να βρεθούν εξ απροόπτου.

Εκείνοι που αγνόησαν ηθελημένα την ένδειξη, σε ποσοστό 54% δήλωσαν ότι ξέμειναν από καύσιμα στην προσπάθειά τους όχι να βρουν σημείο ανεφοδιασμού, αλλά να εντοπίσουν το φθηνότερο, καθώς αναφέρουν ότι αν και είχαν λίγα καύσιμα επέλεξαν να προσπεράσουν βενζινάδικα λόγω της υψηλής τιμής των καυσίμων.

Σε αυτήν τους την προσπάθεια πολλοί από τους οδηγούς αναγνώρισαν ότι δεν υπολόγισαν σωστά την αυτονομία που τους απομένει από τη στιγμή που άναψε η προειδοποιητική λυχνία χαμηλής στάθμης καυσίμου, υπολογίζοντας σε 65 χλμ.  όταν σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, μόνο τα μισά από τα αυτοκίνητα που τελικώς ξέμειναν από καύσιμα είχαν αυτονομία 65 χλμ. από τη στιγμή που θα ανάψει η ρεζέρβα ως το… απόλυτο κενό της δεξαμενής καυσίμου.

Ενδεικτικό είναι ότι το Ford Fiesta το οποίο είναι το Νο 1 σε πωλήσεις αυτοκίνητο στη Βρετανία, «άντεξε» για ακόμα 60 χλμ. από την ενεργοποίηση της προειδοποιητικής ένδειξης χαμηλής στάθμης καυσίμου, ενώ το δεύτερο τη τάξει, βάσει πωλήσεων στη γηραιά αλβιώνα, Opel Corsa για λιγότερο από 47 χλμ.

Όσο για την αιτία που τόσοι πολλοί Βρετανοί ξεμένουν από καύσιμα αξίζει να σημειωθεί, ότι τα 2/3 των οδηγών δηλώνουν ότι  δεν «γεμίζουν» ποτέ το αυτοκίνητο τους, ενώ ένα 30% αρκείται σε κάθε επίσκεψή του στο βενζινάδικό να ανεφοδιάζει το αυτοκίνητό του με καύσιμα που δεν ξεπερνούν τις πέντε στερλίνες, ποσό που αντιστοιχεί σε λιγότερο από επτά ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι σύμφωνα με άλλη έρευνα, ακόμα και να φτάσουν εγκαίρως στο βενζινάδικο περίπου 40.000 βρετανοί οδηγοί ετησίως, επιλέγουν τελικώς το λάθος καύσιμο –αντί πετρελαίου βενζίνης και αντιστρόφως – δημιουργώντας ακόμα περισσότερα προβλήματα στους εαυτούς τους από μια απλή στάση στην μέση του πουθενά χωρίς καύσιμα.

Η καλύτερη λύση όπως σημειώνει ο John O’ Roarke, επικεφαλής της LV=Road Rescue είναι ο έγκαιρος ανεφοδιασμός καθώς όπως σημειώνει «Ο ανεφοδιασμός με ακριβά καύσιμα στους σταθμούς των αυτοκινητοδρόμων μπορεί να είναι μην είναι ό,τι καλύτερο ωστόσο μπορεί να σας γλιτώσει από το άγχος του να ξεμείνετε από καύσιμα ή να προκαλέσετε κάποια βλάβη στον κινητήρα σας, κατ΄επέκταση αξίζει το επιπλέον κόστος. Σκεφτείτε ότι το να είστε συνεπείς γεμίζοντας άμεσα μετά την ενεργοποίηση της προειδοποιητικής λυχνίας χαμηλής στάθμής καυσίμου μπορεί να σας γλιτώσει από τον πονοκέφαλο μιας μεγαλύτερης βλάβης». 

(Auto Express)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LANA LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD World Bank WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!