Skip to main content
| Notaka

Στο ΦΕΚ οι αποφάσεις για εισροές-εκροές, GPS και βυτιοφόρα

plafon-lathremporia-anekselekti-agoraΔημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι υπουργικές αποφάσεις για τις προδιαγραφές των συστημάτων εισροών – εκροών όγκου καυσίμων, την τοποθέτηση συστημάτων εντοπισμού θέσης (GPS) σε βυτιοφόρα και σλέπια καθώς και την απελευθέρωση των μεταφορών στο χώρο των καυσίμων.

Πρόκειται για ρυθμίσεις που θεσπίστηκαν με τον «πολυνόμο» του υπουργείου Οικονομικών, ως προαπαιτούμενο για την εκταμίευση της επόμενης δόσης και τίθενται σε εφαρμογή με τις αποφάσεις αυτές.

Ειδικότερα, η απόφαση για τα συστήματα εισροών – εκροών με την οποία τροποποιείται η αντίστοιχη του 2010, προβλέπει τις προδιαγραφές λειτουργίας τους κατά την παραλαβή ή εκροή καυσίμων και ορίζει ότι:

«Για το διάστημα δοκιμαστικής εφαρμογής μέχρι 31−03−2014, ορίζεται μέγιστο επιτρεπτό σφάλμα στο ισοζύγιο εισροών εκροών στους 150C, τιμή ίση προς 1,5%, συμπεριλαμβανομένων όλων των αβεβαιοτήτων των μετρήσεων του συστήματος. Κατά το ανωτέρω διάστημα, απόκλιση πέραν του καθοριζομένου ορίου θα αποτελεί κριτήριο διενέργειας επιπλέον ελέγχων. Σε περίπτωση που κατόπιν ελέγχων προκύψει ότι η απόκλιση δεν δικαιολογείται από τις αβεβαιότητες των μετρήσεων του συστήματος, θα επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις.»

Προβλέπεται επίσης ογκομέτρηση των δεξαμενών οι οποίες θα αποκτήσουν «ταυτότητα» και μοναδικό αριθμό που θα καταχωρηθεί στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. Επίσης, τα συστήματα εισροών – εκροών που έχουν ήδη εγκατασταθεί θα πρέπει να προσαρμοστούν στα δεδομένα της νέας απόφασης.

Η ΚΥΑ για τα GPS προβλέπει ότι αυτά θα πρέπει να τοποθετηθούν σε όλα τα ΙΧ και ΔΧ βυτιοφόρα έως τις 31 Ιουλίου 2013.

Η συσκευή GPS μεταξύ άλλων θα πρέπει να:

-στέλνει μήνυμα όταν αποσυνδεθεί η τροφοδοσία της ή αφαιρεθεί η δυνατότητα αποστολής ή λήψης σήματος από τις κεραίες

-διαθέτει εσωτερική μπαταρία τροφοδοσίας για αυτόνομη χρήση τουλάχιστον 24 ωρών

-στέλνει μηνύματα άμεσης ειδοποίησης (αλάρμ) όταν χαθεί το σήμα των δορυφόρων καθώς και καταγράφει την ειδοποίηση όταν χαθεί το σήμα του GPRS

-καταγράφει και αποθηκεύει όλα τα απαιτούμενα στοιχεία στην εσωτερική του μνήμη για κατ’ ελάχιστο 15 ημέρες

-έχει δυνατότητα αποστολής του σήματος εντοπισμού θέσης σε διαστήματα δέκα δευτερολέπτων τουλάχιστον.

-έχει δυνατότητα καταγραφής των στοιχείων οδηγού

-είναι αδύνατη η αφαίρεσή της από το όχημα και η τοποθέτησή της σε άλλο χωρίς να καταγράφεται η σχετική ειδοποίηση.

Τέλος, η ΚΥΑ για τα βυτιοφόρα προβλέπει ότι: «Άδειες κυκλοφορίας βυτιοφόρων φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης (ΒΦΑ−ΙΧ) μεταφοράς υγρών καυσίμων ή υγραερίων χορηγούνται σε κατόχους Αδειών Λιανικής Εμπορίας του άρθρου 7 παρ. 3 εδάφια α, β και γ του ν. 3054/2002 όπως ισχύει, που βρίσκονται σε ισχύ, για την εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών τους χωρίς περιορισμό στον αριθμό βυτιοφόρων και στη χωρητικότητα κάθε βυτιοφόρου».

Διευκρινίζεται ότι πρατηριούχοι με συμβάσεις αποκλειστικής συνεργασίας μπορούν να εφοδιάζονται και να εφοδιάζουν τους καταναλωτές με δικά τους βυτιοφόρα ενώ τα ανεξάρτητα πρατήρια θα έχουν πρόσβαση με ΙΧ βυτιοφόρα σε εγκαταστάσεις διυλιστηρίων, εταιριών και σημεία εισαγωγής. Ορίζονται τα δικαιολογητικά για την έκδοση αδειών και προβλέπεται κατάργηση όλων των περιορισμών (πλήθος βυτιοφόρων και χωρητικότητα) για τα βυτία των εταιριών.

-Για να δείτε την απόφαση αναφορικά με τα συστήματα εισροών-εκροών πατήστε  εδώ .

-Για τα GPS και τα βυτιοφόρα πατήστε  εδώ .

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!